TikTok Shop kiçik bizneslərə uğur qazanmaq imkanı təklif edir

TikTok Shop kiçik bizneslərə uğur qazanmaq imkanı təklif edir
saw 601     

İstehlakçılar bu bayram mövsümündə alış-veriş ehtiyacları üçün getdikcə daha çox sosial mediaya üz tuturlar və TikTok-un ən son e-ticarət təşəbbüsü mərkəzi yer tutur. Bəziləri üçün bu, mobil alış-verişin rahatlığını və çox vaxt aşağı qiymətləri etik suallarla müqayisə etmək deməkdir.

Platforma #TikTokMadeMeBuyIt trendinə toxunaraq, ABŞ-da TikTok Shop-u tətbiqdaxili alış-veriş seçimi kimi təqdim etdi. Mağaza həm öz məhsullarını sata bilən məzmun yaradıcıları, həm də Instagram kimi digər sosial media proqramlarının izinə düşərək birbaşa tətbiq daxilində alış-veriş edə bilən həvəskar TikTok istifadəçiləri üçün seçimlər təqdim edir.

TikTok mağazası əvvəllər reaksiya ilə üzləşsə də və İndoneziyada bağlanmağa məcbur olsa da, istehlakçılar getdikcə daha çox sosial media platformalarına müraciət edirlər.

Bu yaxınlarda Shopify-Gallup sorğusu 18-29 yaş arası respondentlərin təxminən yarısının sosial media proqramlarında bayram hədiyyələri almağı planlaşdırdıqlarını söylədi. ICSC-nin hesabatına görə, 16-26 yaş arasında olan Z nəsli alıcılarının 86%-i sosial medianın onların alış-veriş vərdişlərinə təsir etdiyini deyir.

TikTok Shop həvəskarlarından biri TikTok Shop fenomenini “qızıl tələsik” adlandıran 29 yaşlı Chuck Vaughn.

Tennessi sakini bildirib ki, "Orada satış qiymətləri ilə birlikdə bəzi çılğın kuponlar var və siz 50% və ya 60% endirim əldə edirsiniz". "Deyə bildiyim qədər, ondan istifadə etməmək üçün başqa səbəb yoxdur."

Bəziləri platformadan istifadənin istehlakçı məxfiliyini aradan qaldırdığını iddia etsə də, Vaughn bildirib ki, bu gün istehlakçılar artıq tətbiqlərinin əksəriyyətində məlumatlardan imtina edirlər. Bunun əvəzinə o, tendensiyaya tab gətirdi: onun son alışı Pokemon kartları oldu. Vaughna görə, kartların bazar qiyməti adətən 70 dollar civarında olsa da, o, kartları TikTok mağazasından pulsuz göndərmə ilə cəmi 33 dollara alıb və onlar bir həftədən az vaxt ərzində gəlib.

Vaughn, bayram alış-verişinin ən azı bir hissəsini proqram vasitəsilə etməyi planlaşdırdığını və dostlarını və ailəsini də TikTok Shop-dan istifadə etməyə təşviq etdiyini söyləyib.

 

Sosial şəbəkələr və ticarət

Tətbiqdaxili satınalmalarla sürətli alış-veriş etmək imkanı daha da genişlənir. Bu tendensiya xüsusilə pandemiyanın ilk günlərində, insanların ya evdə qalma sifarişləri və ya Covid-ə yoluxmaq qorxusu səbəbindən evdə qaldıqları zaman sürətləndi. ABŞ Ticarət Departamentinin məlumatına görə, amerikalılar 2020-ci ildə elektron ticarətə 791,7 milyard dollar xərcləyib.

TikTok-a görə, Shop platformasında 200.000-dən çox qeydiyyatdan keçmiş satıcı var və bu aydan etibarən #TikTokMadeMeBuyIt heşteqi 77 milyarddan çox baxış toplayıb. Bu bayram mövsümündə TikTok bildirib ki, Shop xüsusiyyətinə müxtəlif promosyonlar, kuponlar və məşhur əşyalar üzrə sövdələşmələr daxil olacaq.

Gartner rəqəmsal ticarət analitiki Ant Duffinin fikrincə, şəxsi ticarət pandemiyadan sonra geri qayıtsa da, son bir neçə ildə istehlakçıların onlayn alış-verişə meyli şübhəsiz artıb.

Duffin bildirib ki, sosial media ticarət mənzərəsi elektron ticarət məkanının inkişafında rolu olan brendlər, yaradıcılar, texnologiyalar və istehlakçılardan ibarət xüsusilə maraqlı ekosistem yaradıb.

Duffin əlavə edib ki, "İndi görməyə başladığınız şey, TikTok-un ödənişli reklamdan tutmuş qısa formalı videolara, immersiv mağazalara və tətbiq daxilində bütün əməliyyatları etmək imkanına qədər tam sosial ticarət taktikaları ekosistemini təmin etdiyi tendensiyanı pozmaqdır".

Duffinin fikrincə, bu yeni sahə kiçik və orta biznes üçün “yeni döyüş meydanına” çevrilə bilər. Xüsusilə bayram günlərində kiçik müəssisələr sosial media tətbiqi ilə məlumatlılığı artıra və brendlərini uğurla inkişaf etdirə, eyni zamanda yeni bazar imkanlarından yararlanmaq istəyən brendlər üçün boşluqları doldura bilərlər.

Bununla belə, Duffin, TikTok Shop-un Amazon kimi mağazalarla rəqabət apara biləcəyinə və ya corab alanlardan əlavə təsir göstərə biləcəyinə hələ inanmadığını söyləyib.

 

Etika sorğusu

İndiana Universitetinin 2-ci kurs tələbəsi Qreys Romin sözlərinə görə, ilkin olaraq Mağaza funksiyasını zəhlətökən görüb, xüsusən də reklamların sayının artması səbəbindən. O, həmçinin, bunun tətbiqin yaradıcıları tərəfindən yaradılan bəzi yaradıcı məzmunu boğduğunu tapdığını söyləyib.

Romin, tətbiqdə satılan məhsulların bəzi etik aspektləri ilə razı olmadığını söyləyib, xüsusən də aşağı qiymətlər bu məhsulların haradan gəldiyi barədə daha geniş söhbətə səbəb olduğundan.

"TikTok Shop həqiqətən kiçik bizneslərə uğur qazanmaq imkanı təklif edir və kiçik bizneslərin həqiqətən e-ticarət platformalarına ehtiyacı var" deyə bildirib.

 

PAYLAŞ:

POPULYAR OXUNANLAR