6 addımla Onlayn Biznesə necə başlamaq olar

6 addımla Onlayn Biznesə necə başlamaq olar
saw 2383     

6 addımla Onlayn Biznesə necə başlamaq olar

Onlayn biznes qurmaq dinamik bir prosesdir və sürəkli təkmilləşməyi tələb edir. Sizin və müştərilərinizin tələblərinə uyğun gələn strategiyaları tapmağınız vacibdir. Həm də rəqiblərinizin və bazarın dəyişən şəraitinə cavab verə bilmək üçün həmişə yenilikləri izləyin. Daha yaxşı gəlir əldə etmək üçün bir sıra müxtəlif onlayn biznes sahələri mövcuddur. Ancaq bu sahələrin seçimi sizin bacarıqlarınıza, maraqlarınıza, mövcud resurslarınıza və tələbatlara uyğun olmalıdır. Hər bir onlayn biznesin effektiv olmaq üçün müstəqil addımlar atması vacibdir. Bu təkliflər başlamaq üçün yaxşı bir əsnafdır, lakin müştəri tələblərinə və iş sahənizə uyğun strategiyaları müəyyənləşdirməyə fikir verən bir iş planı tərtib etmək əla olar. Ən effektiv onlayn biznes yolu müxtəlif faktorlara, müştəri tələblərinə və səbəblərə bağlı olacaq. Hər bir sahənin özəllikləri və müştəri qrupları var, buna görə də ən yaxşı yol müstəqil planlamadan keçir. Onlayn biznes ideyası üzərində qərar verdikdən sonra, lazımi araşdırma aparmaq və nəhayət, ona həyat vermək istəyəcəksiniz. Lakin bəzi ümumi addımlar və təkliflər, bir onlayn biznesin effektiv olmağında kömək edə bilər:

1.Fikrinizi araşdırma ilə təsdiqləyin

2.Məhsul və ya xidmətinizi inkişaf etdirin

3.Biznes maliyyənizi qurun

4.Satıcıları və təchizatçıları tapın

5.Biznes veb saytınızı yaradın

6.Yeni kiçik biznesinizi bazara çıxarın

1. Fikrinizi araşdırma ilə təsdiq edin

Bu, sərt səslənə bilər, amma bu, doğrudur: gözəl bir fikrin olduğunu düşünməyiniz onun üçün bazarın olması demək deyil. Vaxtınızı və enerjinizi biznesinizə sərf etməzdən əvvəl bunun nə dərəcədə mümkün olduğunu və potensial alıcı marağının olub olmadığını araşdırın. Sizin üçün bazar araşdırması aparmaq üçün bir agentlik işə götürə bilərsiniz, lakin az büdcəniz varsa, DIY yanaşmasını da tətbiq edə bilərsiniz:

Məhsul ideyanıza bazar tələbini necə qiymətləndirmək olar

Biznesinizi sıfırdan qurmaq üçün niş marketinqdən necə istifadə etmək olar

Bazar araşdırması apardıqdan sonra fikirlərinizi aydınlaşdırmaq üçün biznes planı yazın. Biznes planına sahib olmaq, yeni bir işə başlamağın eniş-yoxuşlarından keçərkən mütəşəkkil olmağa və diqqətinizi cəmləməyə kömək edəcək.

2. Məhsul və ya xidmətinizi inkişaf etdirin

Siz ideyanızı təsdiqlədiniz, indi onu reallığa çevirməyin vaxtıdır. Bir məhsul və ya xidmət satmağınızdan asılı olmayaraq, onu yaratmalısınız. Məhsulunuzu həyata keçirmək üçün istehsalçı tapın, xidmət təkliflərinizin paketlərini yaradın və ya kitabınızı yazın və onu həyata keçirmək üçün öz-özünə nəşr variantını müəyyənləşdirin.

Məhsul və ya xidmətinizi inkişaf etdirmək, onu daha cazibədar və müştərilər üçün dəyərli etmək üçün bir neçə əsas prinsipi izləyə bilərsiniz. İşte bu mərhələləri tətbiq etməyə kömək edəcək bir sıra addımlar:

Müştəri Tələblərini Anlamaq

Müştəri tələblərini və problemlərini başa düşmək üçün araşdırma aparmağa və müştəri feedback-lərini oxumağa diqqət edin.

Müştərilərinizin nə istədiyini və necə həll edilməsini araşdırın.

Rekreativ Düşünmək

Yeni və ya mövcud məhsul və xidmətlərinizi təkmilləşdirmək və ya yaratmaq üçün yaradıcı düşünmə tətbiq edin.

İnovativ ideyalar və yanaşmalar tətbiq edin.

Müştərinin ilkin müqaviməti:

İlk alış-veriş əməliyyatlarında müştərilər üçün özəl təkliflər və endirimlər təklif edin.

Müştərilərinizi maraqlı təqdimatlar ilə maraqlandırın.

Keyfiyyəti Yaxşılaşdırmaq:

Məhsul və xidmətin keyfiyyətini artırmağa nail olun.

Müştərilərin feedback-lərini əsas götürüb, məhsulunuzu və ya xidmətinizi yaxşılaşdırın.

Qiymətləndirmə və Dəyər Artırmaq:

Qiymətləndirmə siyasətinizi müştəri perspektivindən qiymətləndirin.

Müştərilərinizin həyatına dəyər əlavə edəcək bir prinsip üçün çalışın.

Rəqib Analizi:

Rəqiblərinizin məhsullarını və xidmətlərini analiz edin.

Onlardan fərqli və üstün olan tərəflərinizi vurğulayın.

Marketinq və Reklam:

Məhsulunuzu və xidmətinizi tanımaq üçün effektiv bir marketinq və reklam strategiyası tətbiq edin.

Sosial media, axtarış motorları və digər platformalarda aktiv olun.

Müştəri FeedBack-lərini Dinləmək:

Müştərilərinizin feedback-lərini ciddi şəkildə dinləyin və onların istəklərini nəzərə alın.

İstənilən təkmilləşdirmələri müştərilərinizin arzularına cavab verərək həyata keçirin.

İnnovasiya və Texnologiya İstifadəsi:

Texnologiya və innovativ təkliflər istifadə edərək məhsul və xidmətinizi gəlirli olaraq təkmilləşdirin.

Müştərilər üçün ən son texnologiyalardan istifadə edin.

Kampaniya və Təqdimatlar:

Yenilikləri və təkmilləşdirmələri müştərilərinizə təqdim edin.

Yeni məhsul və ya xidmətlərinizi vurğulayacaq kampaniyalar tərtib edin.

Bu addımları izləyərək məhsul və ya xidmətinizi müştərilər üçün daha cazibədar və dəyərli etmək üçün müvafiq inkişafı təmin edə bilərsiniz.

Dropshipping marşrutu ilə gedirsinizsə, məhsul artıq sizin üçün hazırlanıb. Maraqlı olduğunuz və ya isti bazar müəyyən etdiyiniz məhsulları seçmək sizə bağlıdır. 

3. Biznes maliyyənizi qurun

Mən biznes bank hesabını necə aça bilərəm? bir çox yeni sahibkarlar üçün ümumi sualdır. Biznesinizi yerli hökumətinizdə rəsmi qeydiyyatdan keçirdikdən sonra biznes bank hesabı açmaq üçün vergi identifikasiya nömrələri və digər məlumatlarınız olmalıdır.

Böyüdükcə gələcək fəaliyyətlər üçün maliyyəyə ehtiyacınız ola bilər, istər yeni məhsulun təqdimatı, istərsə də marketinq və reklam xərcləri. Biznes bank hesablarının olması həmin kapitalı idarə etməyi, həmçinin gəlir və xərclərinizi izləməyi asanlaşdırır.

Bank hesabına sahib olmaq vergi hazırlığına gəldikdə də faydalıdır, çünki bizneslə bağlı əməliyyatlarınız bir yerdə olacaq. Biznesinizin maliyyəsi daha da mürəkkəbləşdikcə, peşəkar mühasib və ya vergi mütəxəssisini işə götürmək məqsədəuyğun seçim ola bilər.

4. Satıcıları və təchizatçıları tapın

Xüsusilə məhsula əsaslanan onlayn bizneslər çoxlu işgüzar əlaqələr tələb edə bilər. Məsələn: istehsalçı və ya üçüncü tərəf logistika koordinatoru. Hansı tərəfdaşlıqlarla irəliləmək istədiyinizi müəyyən edərkən, ehtiyaclarınız üçün ən yaxşı həlli əldə etdiyinizə əmin olmaq üçün alış-veriş edib seçimlərinizi müqayisə etmək yaxşıdır.

Digər onlayn biznes ideyaları fərqli əlaqələr və ya podratçılar tələb edə bilər. Məsələn, bir kitab yazırsanız, peşəkar redaktor və kitab dizayneri işə götürmək istəyə bilərsiniz.

5. Biznes saytınızı qurun

Onlayn biznes qurmaq istəyirsinizsə, veb saytınız olmalıdır. Onlayn pul qazanmaq üçün ödəniş emal funksiyasını daxil etməlisiniz.

Əvvəlcə bir iş adı ilə tanış olun. Sıxıldığınız təqdirdə sizə kömək etmək üçün biznes adı generatorundan istifadə edə bilərsiniz. Veb saytınızı yaratmağa başlamaq üçün sizə lazım olacaq.

Sonra bir domen adı seçin və mövcud olduğunu yoxlayın. Bəzi hallarda ildə 20 dollardan aşağı qiymətə domen adı ala bilərsiniz. Oradan Shopify kimi bir platformada öz mağazanızı qura və dərhal müştərilərdən ödənişləri qəbul etməyə başlaya bilərsiniz.​

6. Yeni kiçik biznesinizi bazara çıxarın

İlk ödəniş edən müştərinizi əldə etmək yeni kiçik biznes sahibi üçün böyük bir mərhələdir. İndi mağazanızı qurduğunuz üçün işinizi oradan çıxarmağa başlamaq istəyəcəksiniz. Ancaq yeni müştərilər tapmaq və inandırıcı promosyonlar yaratmaq vaxt və enerji tələb edir.

Seçmək üçün bir çox kanal var - e-poçt marketinqi, Messenger marketinqi, mobil marketinq və s. - Onlayn biznesinizi inkişaf etdirməyin ən yaxşı yolunu bilmək çətindir. Səhv taktikalara qapılmaq və vaxtınızı və pulunuzu yanlış yerlərə sərf etmək isə daha asandır.

PAYLAŞ:

POPULYAR OXUNANLAR