Startup üçün brendinqi neсə yaratmaq olar?
Startup üçün brendinqi neсə yaratmaq olar?
Brendinq adətən startapların düşündüyü ilk şey deyil, lakin indi bu yanaşmanı dəyişməyin vaxtıdır! Mümkün qədər tez bir startap üçün brend formalaşdırmaq vacibdir.
Birincisi, bu, layihənizi ən yaxşı tərəfdən təqdim etməyə imkan verəcək, ikincisi, güclü brend sizə öz sahənizdə ən yaxşıları işə götürməyə kömək edəcək.
Üçüncüsü, məhsulunuzu sınaqdan keçirmək üçün ilk müştəriləri cəlb etmək üçün bir marka lazımdır.
Biz əminik ki, müasir dünyada biznesdə (həm də ölçüsündən asılı olmayaraq istənilən biznesdə) uğuru və savadlı brendinqi eyniləşdirmək mümkündür. Üstəlik, biz əminik: əgər biznesin varsa, brendin də var.
Siz nə seçirsiniz?
Bu suala cavab verməzdən əvvəl brend sözünü reputasiya sözü ilə əvəz edin. Şirkətinizin nüfuzu biznesiniz üçün nə dərəcədə vacibdir?
Brend şirkətinizin və onun sahibi olaraq sizin yaratdığınız təəssüratdır.
Sıfırdan bir startupın niyə və necə markalanacağını sizə izah edəcəyik.
Brend yaratmaq və inkişaf etdirmək üçün əsas vəzifə istehlakçı loyallığıdır. Sadiq müştərilər müəyyən bir şirkətin məhsulunu/xidmətini satın alan və dostlarına və ailəsinə tövsiyə edən insanlardır.
Araşdırmalar göstərdi ki, qərarların 95%-i alıcı tərəfindən şüuraltı olaraq verilir. Hər kəsin beynində həmişə tanış olduğu, artıq bazarda reputasiyası olan, ətrafına sadiq istehlakçılar toplayan bir-iki brend olur.
Bundan əlavə, instant SHIFT-ə əsasən, istifadəçilərin 94%-i uğursuz dizaynla qarşılaşdıqda saytın məzmununa və ümumilikdə biznesə etibar etmir!
Brendinq biznesinizi yerləşdirmək və fərqləndirmək üçün güclü vasitədir!
Siz məhsulun inkişafının başlanğıcı ilə eyni vaxtda brend və onun strategiyası üzərində işləyə və məhsulun satışa çıxarıldığı vaxta qədər hazır, yaxşı düşünülmüş brendə sahib ola bilərsiniz.
Sizin iki "ayağınız" var - məhsul və marka, hər ikisində möhkəm dayana bildiyiniz halda niyə birinə tullanmaq lazımdır?
Biz startapın inkişafında brendinqin roluna qərar verdik. İndi bu strategiyanın praktikada necə həyata keçiriləcəyini müzakirə edək.
Mövqeləşdirmə
Bu, hədəf auditoriyanın şüurunda rəqiblərin mövqeləri ilə müsbət müqayisə ediləcək müəyyən bir marka imicinin formalaşdırılması prosesidir.
Brendin yerləşdirilməsi daxildir:
* maraqlar, orta yaş, yaşayış bölgəsi, maliyyə vəziyyəti və s. nəzərə alınmaqla hədəf auditoriyanın (adətən istehlakçı, müştəri) portreti;
* mümkün qədər unikal olmalı və hədəf istehlakçı üçün yüksək dəyərə malik brend atributları. Alıcı üçün vacib olan məhsul və ya xidmətin onlara necə kömək edəcəyi deyil, ona necə kömək edəcəyidir.
* brendin əsas ideyası – onun fəaliyyət fəlsəfəsi, arzu olunan obrazdır.
Söz və Dəyərlər
Siz tamamilə parlaq olduğunu düşündüyünüz bir məhsul yaratmısınız, lakin sizdən və komandanızdan başqa heç kim təsirlənmir. Hədəf auditoriyanıza reaksiya verəcək başqa bir şey yaradın.
Bu o deməkdir ki, siz bazar araşdırması prosesi zamanı əldə etdiyiniz məlumatları təhlil etməli, təklifinizi yenidən nəzərdən keçirməli və sonra bazara hansı unikal şeyi təklif edə biləcəyinizi düşünməlisiniz.
"Hansı problemi həll etdiyinizi ifadə edin və şirkətinizin ümumi bazar mənzərəsinə necə uyğun gəldiyinə dair böyük hekayə yaradın. Artıq bu bazarda fəaliyyət göstərən şirkətləri qeyd edin və "əlavə" nə təklif edə biləcəyinizi söyləyin? Bu, brendinizi daha çox qurmağa kömək edəcək.
Yaxşı bir ad seçin
Cazibədar, sadə, yadda saxlamaq asan və hecaları çox olmayan bir ada çox fikir verin.
* Sadəlik və yaddaqalanlıq. İstehlakçı şirkətinizin adını yadda saxlamalı, onu necə yazmağı bilməlidir və bu, məsələn, “gül” kimi səslənməməlidir, çünki bu sözü Google-da axtarsalar, şübhəsiz ki, axtarış sistemi sizin şirkətinizin olduğunu göstərməyəcək”. Qoyulan ad lakonik və unikal olsun və müəyyən assosiasiyalar doğursun.
* Masştablıq. Yeni istiqamətlər açıldıqda və ya şirkət böyüdükdə adın necə genişləndirilə və ya dəyişdirilə biləcəyi barədə əvvəlcədən düşünmək məsləhətdir.
* Mövcudluq. Nəzərə alın ki, gələcəkdə veb-sayt yaradarkən şirkətinizlə eyni adlı domeni asanlıqla seçə bilərsiniz.
Şüar yaradın
Korporativ şüar müştərini hərəkətə keçməyə təşviq edən və ya şirkətin və ya onun fərdi məhsulunun mahiyyətini əks etdirən ifadədir. Təbii ki, şüar korporativ şəxsiyyətin digər elementləri ilə birləşdirilməli və ahəngdar olmalıdır.
Sadə bir yol təqdim edirik:
* Ağılınıza gələn və sizi layihənizlə əlaqələndirən bir neçə onlarla fərdi söz və ifadələri yazın. Həmkarlarınızı prosesə cəlb edin. Həm də ilk baxışdan məhsulla birbaşa əlaqəli olmayan sözləri yazın, çünki nə qədər çox assosiasiyanız varsa, şüar yaratmaq üçün bir o qədər çox potensial ideya əldə edəcəksiniz.
* Assosiasiya xəritəsi hazır olduqdan sonra onun əsasında şüarlar yaratmağa başlayın: ağlınıza gələn az-çox uğurlu ifadələrin hamısını yazın.
* Sonra ən yaxşı variantları seçin və onları daha tutumlu, dəqiq və parlaq etmək üçün dəyişdirin.
* Yaranan ifadə şirkətin marketinq strategiyasına uyğunlaşdırılmalıdır. Şüar məhsulun əsas reklamı ilə yaxşı uyğunlaşmalı və onu effektiv şəkildə tamamlamalıdır.
* Bitmiş şüarı sınayın. Reklam kampaniyasına başlamazdan əvvəl şüarı dostlarınıza və tanışlarınıza göstərin, şüarı yadda saxlamağın nə qədər asan olduğunu və bu reklam ifadəsinin alışa motivasiya olub-olmadığını anlamaq üçün sosial şəbəkələrdə sorğu keçirin.
Logonuzu yaradın
Loqo dərhal özünüzü ifadə etməyin və insanlara sizin kim olduğunuzu bildirməyin bir yoludur. İstənilən şəxs loqonu gördükdən sonra 5 saniyə ərzində şirkət haqqında şəxsi fikrini formalaşdıracaq.
Loqo brendin adı, şüarı ilə əlaqələndirilməli və rəng palitrası ilə ahəngdar olmalıdır.
Yaxşı dizayn edilmiş loqo sizə rəqibləriniz arasında fərqlənməyə və potensial müştərilərin etimadını qazanmağa kömək edir.
Loqonun hazırlanması brend və müştəri arasında vahid vizual kommunikasiya sisteminin qurulmasının ilk mərhələlərindən biridir.
Yaxşı loqo aşağıdakı meyarlara cavab verməlidir:
*Lakonizm. Loqo sadə və başa düşülən olmalıdır.
*Unikallıq. Auditoriyada biznesiniz üçün lazımlı və uyğun assosiasiyaları oyatmaq üçün o, digərlərindən fərqli olmalıdır.
*Fizibilite. Emosiya, məna qoymaq və layihənin əhatə dairəsini göstərmək lazımdır.
*Universallıq. Loqonun istənilən mediada, hətta monoxromda da tanınması vacibdir.
*Miqyaslılıq. Yeni istiqamətlər hazırlayarkən və açarkən yeni loqo lazımdır, lakin onun birincisi ilə əlaqəsi olmalıdır. Əks halda, bunların eyni şirkətin/biznesin hissələri olduğunu heç kim başa düşməyəcək.
Forma üslubu
Korporativ şəxsiyyət bütün elementlər sistemidir (vizit kartı, blank, qovluq, korporativ dizayn (naxış), sosial şəbəkələrin dizaynı, o cümlədən rəng, şrift, qrafika və s.).
Onun köməyi ilə biz şirkətin əsas ideyasını ortaya qoyuruq və onu duyğularla doldururuq. Hər bir element ayrı-ayrılıqda və hamısı birlikdə müştərinizlə ünsiyyət qurarkən brend qavrayışının imicini və birliyini möhkəmləndirir.
Reklam xərclərini optimallaşdırmağa imkan verən, yeni məhsulların tanıtımında iştirak edən, tanınmağa təsir edən və s. korporativ üslubdur.
*Rənglər. Rənglər brendinizlə bağlı güclü təəssürat yaratmağınıza kömək edə bilər. Buna görə də, korporativ palitrası seçərkən, rəng psixologiyasının əsaslarını başa düşməlisiniz.
*Şriftlər. Şrift unikallığı vurğulamaq və təşkilatın müsbət imicini yaratmaq üçün istifadə olunur.
*Naxış (markalı element). Reklam materiallarının və şirkət stendlərinin dizaynında geniş istifadə olunur və eyni zamanda çox vaxt korporativ veb-saytın və ya sosial şəbəkənin dizaynının elementidir.
*Korporativ üslub daşıyıcıları, üzərində loqonun və korporativ üslubun digər elementlərinin (vizit kartları, bukletlər, reklam çarxları, təqdimatlar, qablaşdırma və s.) real həyatda tətbiq olunacağı əşyalardır. Brend media məlumatlılığı artırır.
Layihənizin mütləq ehtiyac duyacağı media siyahısını tərtib etmək üçün dərhal korporativ şəxsiyyətin inkişafı mərhələsində vaxt sərf etmək daha yaxşıdır. Məsələn, demək olar ki, hər bir şirkətə vizit kartları lazımdır. Siz korporativ şəxsiyyət tərtibatçılarından vizit kartı dizaynını sifariş etməklə vaxtınıza və pulunuza qənaət edə bilərsiniz: sizə sadəcə onu çap edib təhlükəsiz şəkildə təhvil vermək kifayətdir.
Media siyahısı ilk növbədə niş və ehtiyaclardan asılı olacaq!
Təlimat - loqo və korporativ şəxsiyyət mediasından istifadə qaydaları bir başlanğıc üçün kifayət edəcəkdir.
Yüksək keyfiyyətli layihə üslubu bələdçisi yaratmaqla gələcək dizayn tapşırıqları sadə və tez həll olunacaq. Açılış səhifəsi yaratmaq qərarına gəldikdən sonra sosial media yaradın.
Hər şey eyni başlanğıc tərzinə uyğun olmalıdır.
Brendləşdirmə bütün layihə səyahəti boyunca davam edən bir işdir. İlk illər məhsulu tənzimləmək, bir şey əlavə etmək və ya dəyişdirmək, başlanğıc böyüdükcə təlimatları optimallaşdırmaq üçün sərf edilə bilər.
Ancaq həmişə yadda saxlamalısınız ki, layihə inkişaf etdikcə, qurulduqca və miqyas aldıqca onun mövqeyi və istiqamətləri dəyişə bilər. Bu baxımdan brendi və onun vizual komponentini mahiyyətini və fərdiliyini itirmədən hər zaman nəzərdən keçirmək və yenidən qurmaq lazımdır.
Siz məhsulların keyfiyyəti, onların müştəri üçün dəyəri, funksionallığı və sərfəliliyi vasitəsilə sadiq istehlakçılar bazası yarada bilərsiniz.