SWOT təhlili: nədir və biznesiniz üçün necə etmək olar

SWOT təhlili: nədir və biznesiniz üçün necə etmək olar

SWOT təhlili: nədir və biznesiniz üçün necə etmək olar
saw 1247     

SWOT təhlili: nədir və biznesiniz üçün necə etmək olar

Siz qurulmuş biznes planı olan təcrübəli bir şirkət ola bilərsiniz və ya yeni müəssisəniz üçün veb sayt yarada bilərsiniz. İstənilən halda, prosesin hər addımında rəqiblərinizi müəyyən etmək və başa düşmək daha yaxşı biznes strategiyasının qurulmasına səbəb ola bilər.

SWOT təhlili burada işə düşür. Bu təkmilləşdirmələr etmək və marketinq məqsədlərinizi yolunda saxlamaq üçün faydalı bir vasitədir. Bu təlimatda biz bu metodun nə olduğunu və öz SWOT analizini necə edəcəyinizi izah edəcəyik.

SWOT güclü tərəflər, zəif tərəflər, imkanlar və təhlükələr deməkdir və buna görə də SWOT təhlili biznesinizin bu dörd aspektini qiymətləndirmək üçün bir üsuldur.

SWOT Təhlili şirkətinizin hazırda ən yaxşı işini təhlil etməyə və gələcək üçün uğurlu strategiya hazırlamağa kömək edə biləcək bir vasitədir. SWOT həmçinin biznesin sizə mane olan və ya özünüzü qorumasanız rəqiblərinizin istismar edə biləcəyi sahələri aşkar edə bilər.

SWOT təhlili həm daxili, həm də xarici amilləri, yəni təşkilatınızın daxilində və xaricində baş verənləri araşdırır. Beləliklə, bu amillərdən bəziləri sizin nəzarətinizdə olacaq, bəziləri isə yox. İstənilən halda, mümkün qədər çox faktoru aşkar etdikdən, qeyd etdikdən və təhlil etdikdən sonra cavab olaraq edə biləcəyiniz ən müdrik hərəkət daha aydın görünəcək.

Bu məqalədə, video və infoqrafikada SWOT təhlilini necə həyata keçirəcəyinizi və tapıntılarınızı necə hərəkətə gətirəcəyinizi araşdırırıq. Biz həmçinin öz iş yerinizdə SWOT təhlilinə başlamağınıza kömək edəcək işlənmiş nümunə və şablonu da daxil edirik.

Niyə SWOT təhlili lazımdır?

Daha əvvəl qeyd edildiyi kimi, SWOT təhlili müxtəlif növ bizneslərə daha böyük mənzərəni aydın görmək imkanı verməklə nəticə çıxarmağa kömək edə bilən uzun bir prosesdir. Dəyərli məlumat və fikir əldə etdikdən sonra, yalnız bundan sonra müəssisələr müvafiq olaraq ağıllı və strateji plan tərtib edə bilərlər.

Bundan əlavə, SWOT təhlili sizi güclü və zəif tərəflərinizlə müqayisədə biznesinizi yeni və maraqlı üsullarla yoxlamağa məcbur edir. Bu hazırlıq sizə nəinki biznesinizə təsir edə biləcək hər hansı çağırışa hazır olmaq imkanı verir, həm də hədəf bazarınızda potensial imkanlar və ya təhdidləri daha dərindən dərk etməyi təklif edir.

SWOT təhlilini necə yazmaq olar

SWOT təhlili əməkdaşlıq və əhatəli bir proses olmalıdır, buna görə də həqiqətən işə başlamazdan əvvəl tərəfdaşlarınızı, maraqlı tərəflərinizi və fikirlərini masaya çatdıracaq hər hansı digər qərar qəbul edənləri bir araya topladığınızdan əmin olun. Bu yolla siz qarşıda ümumi SWOT müzakirənizi zənginləşdirəcək çoxsaylı rəylər və müxtəlif dünyagörüşü eşitməyinizə əmin olacaqsınız.

 Aşağıda həm öz şirkətinizi, həm də rəqiblərinizi nəzərdən keçirmək üçün SWOT təhlilinin necə aparılacağının mərhələlərini nəzərdən keçirəcəyik. Hər biri üçün ağ lövhə, vərəq və ya başqa qeyd aparan cihaz götürün. Bunun üzərinə təhlil edəcəyiniz hər bir şirkət üçün dörd bölmə yaradın. Bölmələri bu hissələrlə etiketləyin: güclü, zəif tərəflər, imkanlar və təhdidlər və unutmayın ki, bu cür təhlillərə gəldikdə, qərəzliliyi buraxın. Nə qədər dürüst olsanız, nəticələriniz bir o qədər yaxşı və faydalı olacaq.

 SWOT təhlilini necə etmək olar

Özünüzə, təşkilatınızı qismən başa düşməyinizə güvənməkdən çəkinin. Fərziyyələriniz yanlış ola bilər. Bunun əvəzinə, geniş və dərin müşahidələr siyahısını yaratmaq üçün müxtəlif funksiya və səviyyələrdən olan insanlardan ibarət komanda toplayın.

Sonra hər dəfə Güc, Zəiflik, İmkan və ya Təhdidi müəyyən edəndə onu hamının görməsi üçün SWOT təhlili şəbəkəsinin müvafiq hissəsinə yazın.

Gəlin hər bir sahəyə daha ətraflı baxaq və nəyin hara uyğun gəldiyini və məlumatların toplanmasının bir hissəsi kimi hansı sualları verə biləcəyinizi nəzərdən keçirək.

SWOT analizinin necə aparılacağına dair addımlar

Tam SWOT təhlilinin necə görünə biləcəyini daha yaxşı başa düşmək üçün biz xidmət biznesinə başlayan hipotetik masaj terapevtini nümunə götürdük.

1. Şirkətinizin güclü tərəflərini müəyyənləşdirin

2. Zəif cəhətlərinizin fərqində olun

3. Biznes imkanlarını tanıyın

4. Potensial təhlükələri anlayın

5. Biznes planı hazırlayın

1. Güclü tərəflərinizi müəyyənləşdirin

Güclü tərəflər, müəyyən bir şirkətin yaxşı gördüyü böyük işlərdir ki, bu da onlara öz sənayesində rəqabət üstünlüyü verir və müştərilərinə fayda verir. Öz biznesiniz üçün güclü tərəflərinizi müəyyən etmək, onları daha da gücləndirməklə onlardan istifadə etməyə kömək edə bilər.

Rəqiblər üçün onların güclü tərəflərini məqsədəuyğun bir məqsəd hesab edin. Özünüzdən soruşun, onların etdiklərini daha yaxşı necə edə bilərəm? və ya, mən onların fikirlərindən üstün olan bu ideyaya öz twistimi necə yarada bilərəm?

SWOT təhlilinə başlayarkən nəzərə alınmalı olan bir neçə sual:

Bu şirkətin sənayedəki rəqabət üstünlükləri nələrdir?

Onlar unikal və dəyərli olan hansı xüsusiyyətləri təklif edirlər?

Onlar hansı proseslərdə üstündürlər?

Müştəriləri nə cəlb edir?

Onlar bazar lideridirlər? Əgər belədirsə, onlar bura necə gəliblər?

Təşkilat genişlənir və yeni işçiləri işə götürürmü?

Şirkətin hansı güclü aktivləri var, yəni əqli mülkiyyət, maraqlı tərəflər, binalar və s.?

2. Zəif cəhətlərinizin fərqində olun

Bunlar bəzi təkmilləşdirmələrdən istifadə edə biləcək bir təşkilatın aspektləridir. SWOT təhlilinin bu mərhələsində özünüzə qarşı dürüst olmaq xüsusilə vacibdir. Əvvəlcə bir az çətin ola bilər, ancaq bir zəifliyə diqqət yetirməsəniz, onu yaxşılaşdırmaq üçün imkanınız olmayacaq.

Qeyd edək ki, yuxarıda güclü tərəflərdən təhlil etdiyiniz bir çox məqamlar bu bölmədə də nəzərdən keçirilə bilər, lakin əksinə məna daşıyır. Məsələn, güclü tərəf -işlərini genişləndirmək və yeni insanları işə götürmək- ola bilər, zəif tərəf isə -işçiləri rəqabətdə itirmək- ola bilər. Beləliklə, bu cür suallara əlavə olaraq bunları seçimlər kimi düşünün:

Bu şirkət daha yaxşı nə edə bilər?

Hansı prosesləri təkmilləşdirmək olar?

Bu şirkətin müəyyən edilmiş reputasiyası yoxdur?

Bu şirkət sənayedəki digər şirkətlərlə müqayisədə nə ilə mübarizə aparır?

Müştərilər tez-tez nədən şikayət edirlər?

Təşkilat işçilərini itirirmi?

Şirkətdə patentlərdən tutmuş maliyyələşdirməyə, işçi vəzifələrinə və daha çox şeyə qədər hansı aktivlər çatışmır?

3. Biznes imkanlarını tanıyın

Biznes sahibi olmaq anı ələ keçirməkdən ibarətdir. Fürsətlər çox oxşar olmasa da, yəqin ki, özünüz və rəqibiniz üçün eynidir. Onları tanımaq ilk addımdır və rəqibinizdən əvvəl onlardan faydalanmaq ikinci addımdır. Eynilə, hansı inkişaf mərhələsində olduğunuzdan asılı olaraq, bunu biznesiniz üçün ən mənalı olan müəyyən edilmiş vaxtda etməlisiniz. SWOT təhlilini düzgün şəkildə etmək üçün burada bir neçə sual yaranır:

Ticarət şousu, bayram və ya son xəbər buraxılışı kimi hansı hadisələrdən faydalanmaq olar?

Bazarınızda daha ucuz təchizatçı və ya vasitəçini aradan qaldırmaq imkanı kimi bir boşluq varmı?

 Daha böyük bir binaya və ya daha yaxşı yerə genişləndirmək kimi imkan varmı?

Biznes tezliklə satıla bilərmi? Və ya digər tərəfdən, bu biznes genişləndirmək üçün daha kiçik, yerli müəssisələri satın ala bilərmi?

4. Potensial təhlükələri anlayın

 Bunlar biznesə mənfi təsir göstərən xarici amillərdir. Və fürsətlər kimi, təhdidlər də çox vaxt həm sizin, həm də rəqibləriniz üçün oxşardır. Bununla belə, bəzi təhdidlər təşkilat üçün fərdi ola bilər, məsələn, hər hansı müştərinin pis PR qalmaqalı. Bunları necə azaltmağı öyrənmək və gələcəkdə daha böyük problemlərə çevrilməsinin qarşısını almaq son dərəcə vacibdir.

Təhdidlər SWOT təhlilində sonuncu yerdə gəlsə də, ilk növbədə onları kağız üzərində həll etmək yaxşı fikir ola bilər. Kiçik bir yanğın kimi, tez hərəkət etməsəniz, təhdidlər bəzən əvəzedilməz ziyana səbəb ola bilər.

Potensial təhlükələrə misallar:

Müştəri konkret məhsul və ya xidmətdən açıq şəkildə narazıdırmı?

Bazar dəyişirmi, yəni qiymətlər yüksəlirmi, istehlakçılar alternativlər alırmı və s.?

Diqqət edilməli yeni hökumət qaydaları varmı?

Daha yaxşı işləməklərinin səbəbini öyrənməli? Bunu öyrənmək üçün bazar araşdırması aparın.

İstehlakçılar artıq bu xidmətlərə maraq göstərmirlər?

5. Biznes plan hazırlayın

 Təşkilatınızın və rəqabətinizin uğuruna təsir edən ən vacib komponentləri təqdim etdiyinizə görə, strategiya hazırlamaq üçün sizə lazım olan alətlər var. Bu plan sizə şirkətinizdə təkmilləşdirmələr aparmağa və rəqiblərinizlə bərabər oyun meydançasında rəqabət aparmağa kömək edəcək.

Planınız üzərində işləmək üçün bu beş addımı nəzərdən keçirin:

1. İşçiərinizdən və digər müvafiq maraqlı tərəflərdən öz SWOT analizinizlə bağlı rəy alın.

2. Zəif tərəflərinizin qarşısını almaq üçün güclü tərəflərinizdən istifadə etməyi, həmçinin təhdidlər vasitəsilə fürsətləri tapmağı əhatə edən bir plan hazırlayın. Əgər yeni bir işə başlayırsınızsa, bu komponentləri də biznes planınızın bir hissəsi kimi yazın.

3. Fikirlərinizi komanda üzvlərinizə çatdırın, hər kəsin heyətdə olduğundan və məsuliyyət daşıdığından əmin olun.

4. Əvvəlcə ən vacib amillərdən başlayaraq fəaliyyət elementlərinizi prioritetləşdirin. (Təcili məsələlərdirsə, bəlkə də bunlar sizin təhdidlərinizdir.)

5. Biznes təklifi ilə planınızı həyata keçirin. Planı komandanız üçün sadalanan fəaliyyət elementləri formatında təqdim edin, hər bir mövzu üçün təyin edilmiş şəxsi təyin etdiyinizə əmin olun.

Biznesiniz böyüməyə və təkamül etməyə davam etdikcə, bilin ki, bu, yalnız bir anın şəklidir. Bu amillərin bir çoxu sonradan dəyişdirilə bilər. Gələcəkdə bu üsula qayıtmaq yaxşı fikirdir ki, biznesinizin sənayenizdə harada dayandığını və nə qədər irəlilədiyinizi düzgün qiymətləndirə biləsiniz.

Güclü tərəflər

Güclü tərəflər təşkilatınızın xüsusilə yaxşı etdiyi və ya sizi rəqiblərinizdən fərqləndirən şeylərdir. Təşkilatınızın digər təşkilatlara nisbətən üstünlükləri barədə düşünün. Bunlar işçi heyətinizin motivasiyası, müəyyən materiallara çıxış və ya güclü istehsal prosesləri ola bilər.

Güclü tərəfləriniz təşkilatınızın ayrılmaz hissəsidir, ona görə də onu -göstərməyə- nəyin səbəb olduğunu düşünün. Başqalarından daha yaxşı nə edirsən? Hansı dəyərlər biznesinizi idarə edir? Başqalarının edə bilmədiyi unikal və ya ən aşağı qiymətə hansı mənbələrdən istifadə edə bilərsiniz? Təşkilatınızın Unikal Satış Təklifini (USP) müəyyən edin və təhlil edin və bunu Güclü tərəflər bölməsinə əlavə edin.

Sonra öz perspektivinizi çevirin və rəqiblərinizin güclü tərəfləriniz kimi nəyi görə biləcəyini özünüzdən soruşun. Hansı amillər o deməkdir ki, siz onlardan əvvəl satış əldə edirsiniz?

Unutmayın ki, təşkilatınızın hər hansı bir aspekti sizə açıq-aydın üstünlük gətirərsə, yalnız bir gücdür. Məsələn, bütün rəqibləriniz yüksək keyfiyyətli məhsullar təqdim edirsə, o zaman yüksək keyfiyyətli istehsal prosesi sizin bazarınızda güc deyil: bu, zərurətdir.

Zəif tərəflər

Zəif tərəflər, güclü tərəflər kimi, təşkilatınızın xas xüsusiyyətləridir, ona görə də diqqətinizi işçilərinizə, resurslarınıza, sistemlərinizə və prosedurlarınıza yönəldin. Nəyi təkmilləşdirə biləcəyinizi və çəkinməyiniz lazım olan təcrübələri düşünün.

Bir daha bazarınızdakı digər insanların sizi necə gördüyünü təsəvvür edin (və ya öyrənin). Onlar sizin görmədiyiniz zəiflikləri görürlərmi? Rəqiblərinizin necə və niyə sizdən daha yaxşı olduğunu araşdırmaq üçün vaxt ayırın.

SWOT təhlili yalnız sizə lazım olan bütün məlumatları topladığınız zaman dəyərli olacaq. Odur ki, indi realist olmaq və xoşagəlməz həqiqətlərlə tez bir zamanda qarşılaşmaq daha yaxşıdır.

İmkanlar

Fürsətlər müsbət bir şeyin baş verməsi üçün açılışlar və ya şanslardır, lakin siz onları özünüz üçün tələb etməlisiniz!

Onlar adətən təşkilatınızdan kənar situasiyalardan yaranır və gələcəkdə baş verə biləcək hadisələrə nəzər salmağı tələb edir. Onlar xidmət göstərdiyiniz bazarda və ya istifadə etdiyiniz texnologiyada inkişaf kimi yarana bilər. Fürsətləri aşkar etmək və onlardan istifadə etmək, təşkilatınızın bazarda rəqabət aparmaq və liderlik etmək qabiliyyətinə böyük dəyişiklik yarada bilər.

Dərhal istifadə edə biləcəyiniz yaxşı fürsətlər haqqında düşünün. Bunların oyun dəyişdiricisi olması lazım deyil: hətta kiçik üstünlüklər də təşkilatınızın rəqabət qabiliyyətini artıra bilər. Böyük və ya kiçik hansı maraqlı bazar tendensiyalarından xəbərdarsınız, hansılar təsir göstərə bilər?

Siz həmçinin öz sahənizlə bağlı hökumət siyasətində dəyişikliklərə diqqət yetirməlisiniz. Sosial modellərdə, əhali profillərində və həyat tərzində dəyişikliklər maraqlı imkanlar yarada bilər.

Təhdidlər

Təhdidlərə tədarük zənciri problemləri, bazar tələblərinin dəyişməsi və ya işə götürülənlərin çatışmazlığı kimi kənardan biznesinizə mənfi təsir göstərə biləcək hər şey daxildir. Təhdidlərin qurbanı olmamışdan və böyümək üçün çətinlik çəkməzdən əvvəl onları qabaqcadan görmək və onlara qarşı tədbir görmək çox vacibdir.

Məhsulunuzu bazara çıxarmaqda və satmaqda qarşılaşacağınız maneələri düşünün. Məhsullarınız üçün keyfiyyət standartlarının və ya spesifikasiyaların dəyişdiyini və lider olmaq istəyirsinizsə, həmin məhsulları dəyişməli olduğunuzu görə bilərsiniz. İnkişaf edən texnologiya həmişə mövcud olan bir təhlükədir, həm də bir fürsətdir!

Həmişə rəqiblərinizin nə etdiyini və problemə cavab vermək üçün təşkilatınızın vurğularını dəyişdirməli olub-olmadığını düşünün. Ancaq unutmayın ki, onların etdikləri sizin üçün doğru şey olmaya bilər. Beləliklə, mövqeyinizi necə yaxşılaşdıracağını bilmədən onları kopyalamaqdan çəkinin.

Təşkilatınızın xüsusilə xarici problemlərə məruz qalıb-qalmadığını araşdırdığınızdan əmin olun. Sizi bazarda hətta kiçik dəyişikliklərə qarşı həssas edə biləcək ümidsiz borcunuz və ya pul vəsaitlərinin hərəkəti probleminiz varmı? Bu, biznesinizə ciddi ziyan vura biləcək təhlükə növüdür, ona görə də diqqətli olun.

SWOT təhlilindən necə istifadə etmək olar

Hər hansı yeni strategiyaya qərar verməzdən əvvəl təşkilatınızın cari vəziyyətini qiymətləndirmək üçün SWOT təhlilindən istifadə edin. Nəyin yaxşı işlədiyini və nəyin yaxşı olmadığını öyrənin. Özünüzdən hara getmək istədiyinizi, ora necə çata biləcəyinizi və yolunuza nəyin mane ola biləcəyini soruşun.

SWOT-un bütün dörd aspektini nəzərdən keçirdikdən sonra, güclü tərəflərinizi inkişaf etdirmək, zəif tərəflərinizi artırmamaq, hər hansı bir təhlükədən qaçmaq və hər fürsətdən istifadə etmək istəyəcəksiniz. Əslində, çox güman ki, potensial fəaliyyətlərin uzun bir siyahısı ilə qarşılaşacaqsınız.

 Ancaq davam etməzdən əvvəl fikirlərinizi daha da inkişaf etdirdiyinizə əmin olun. Matrisinizin kvadrantları arasında potensial əlaqələri axtarın. Məsələn, daha çox imkanlar açmaq üçün güclü tərəflərinizdən istifadə edə bilərsinizmi? Və bəzi zəif cəhətlərinizi aradan qaldırmaqla daha çox imkanlar əldə edilə bilərmi?

Nəhayət, vaxtınızı və pulunuzu ən əhəmiyyətli və təsirli olanlara cəmləyə bilmək üçün fikirlərinizi dəqiqləşdirmək və prioritetləşdirmək vaxtıdır. Müqayisələrinizi daha aydın etmək üçün hər bir addımı dəqiqləşdirin. Məsələn, -Pul üçün daha yaxşı dəyər- deyil, yalnız -Xammalın əldə edilməsində 30$/tonun maya dəyərinin üstünlüyü- kimi dəqiq, yoxlanıla bilən ifadələri qəbul edin.

Öyrəndiklərinizi təşkilatınızda lazımi səviyyədə tətbiq etməyi unutmayın. Məsələn, qeyri-müəyyən şirkət səviyyəsində deyil, məhsul və ya məhsul xətti səviyyəsində və SWOT təhlilinizi digər strategiya alətləri ilə (məsələn, Əsas Bacarıqların Təhlili) birlikdə istifadə edin ki, qarşılaşdığınız vəziyyətin hərtərəfli təsvirini əldə edəsiniz.

SWOT təhlili nümunəsi

Komandanın təhlili nəticəsində aydın olur ki, məsləhətçiliyin əsas güclü tərəfləri çeviklik, texniki təcrübə və cuzi əlavə məsrəflərdədir. Bunlar ona nisbətən kiçik müştəri bazasına əla müştəri xidməti təklif etməyə imkan verir.

Şirkətin zəif tərəfləri onun ölçüsü ilə də bağlıdır. O, təlimə sərmayə qoymalı, kiçik kadrların bacarıq bazasını təkmilləşdirməlidir. O, həmçinin əsas komanda üzvlərini itirməməsi üçün saxlamağa diqqət yetirməlidir.

Yerli bizneslərə və yerli hökumət təşkilatlarına sürətli cavab verən, yaxşı dəyərli xidmətlər təklif etmək imkanları var. Rəqiblərinin zəif mənimsənilməsini nəzərə alsaq, şirkət yeni məhsul və xidmətlərlə ilk bazara çıxa bilər.

Təhdidlər məsləhətçidən texnologiyadakı dəyişikliklərdən xəbərdar olmağı tələb edir. O, həmçinin bazarında genişmiqyaslı dəyişikliklərə qarşı həssaslığını nəzərə alaraq, ən böyük rəqiblərini yaxından izləməlidir. Bunun qarşısını almaq üçün biznes kiçik bir reklam büdcəsi ilə mümkün olan ən böyük bazar mövcudluğunu əldə etmək üçün marketinqini seçilmiş sənaye veb saytlarına yönəltməlidir.

PAYLAŞ:

POPULYAR OXUNANLAR