Rəqəmsal məhsulların satışının heyrətamiz üstünlükləri

Rəqəmsal məhsulların satışının heyrətamiz üstünlükləri

Rəqəmsal məhsulların satışının heyrətamiz üstünlükləri
saw 1252     

Rəqəmsal məhsulların satışının heyrətamiz üstünlükləri

Artıq malik olduğunuz yaradıcılıq və bacarıqlardan istifadə edərək onlayn pul qazanmaq istəyirsiniz? Rəqəmsal məhsulların satışında çoxlu üstünlüklər var. Başlamaq asandır və onlar çox gəlirli ola bilərlər.

Bütün dünyada ağıllı sahibkarlar və kreativlər rəqəmsal məhsullar inkişaf etdirirlər. Siz də bunu edə bilərsiniz!

Bu yazıda rəqəmsal məhsulların satışının əsas üstünlüklərini paylaşacağıq. Biz də bəzi çətinlikləri paylaşacağıq. Nəhayət, biz sizə WordPress ilə necə tez inkişaf etməyi və satmağı da göstərəcəyik.

Fiziki Olmayaq

Bu əsas paketi qaçırmayın. Rəqəmsal məhsulların ən yaxşı tərəfi onların fiziki məhsul olmamasıdır. Ancaq rəqəmsal məhsulların satışı hər cür üstünlüklər təqdim edir. Bu üstünlüklərdən necə istifadə edəcəyinizi sizə göstərəcəyik.

Bu günün mövzuları:

* Rəqəmsal məhsulların satışının 12 faydası

* Rəqəmsal məhsulların satışında çətinliklər

* WordPress ilə rəqəmsal məhsulların satışına necə başlamaq olar

Rəqəmsal Məhsulların Satışının 12 Faydaları

1. Cüzi əlavə məsrəflər

2. İnternet böyük bir bazardır

3. Giriş maneələrini azaldır

4. Mənfəət marjaları qarşısıalınmazdır

5. Rəqəmsal məhsullar əbədidir

6. Heç vaxt tükənməz

7. Limitsiz məhsul növləri

8. İdarə etmək, satmaq və çatdırmaq daha asandır

9. Birbaşa rabitə xətləri

10. Gələcəyin yolu

11. Şəxsi azadlıq və həyat tərzi

12. Başqalarına kömək etmək

 Cüzi Qaimə Xərcləri

Rəqəmsal məhsul mağazasını idarə etmək fiziki məhsul mağazasından qat-qat az əlavə xərc tələb edir. Başlanğıcınızdan qaçınacağınız ilkin xərclər haqqında düşünün:

* Xammal yoxdur

* İstehsal yoxdur

* Saxlama və anbar yoxdur

* Qablaşdırma və yerinə yetirmə yoxdur

* Çatdırılma xərcləri və material yoxdur

Və unutmayın ki, bir və ya bir neçə kərpic və harç mağazası işlətmək məcburiyyətində deyilsiniz. Bu, qaçınılan xərclərin siyahısını artırır:

Kirayə və ya kommersiya daşınmaz əmlak krediti yoxdur

Elektrik yoxdur

Təbii qaz yoxdur

Kondisioner və/və ya soba yoxdur (HVAC)

Təhlükəsizlik və nəzarət yoxdur

Satış nöqtəsində proqram və avadanlıq yoxdur

Siz həmçinin bir çox prosesləri avtomatlaşdıra bilərsiniz. Satış nöqtənizlə məşğul olan bir işçiniz olmayacaq. Siz ödənişi, malların çatdırılmasını, alış qəbzlərini və e-poçtları izləyəcəksiniz.

Heyət üzvləri yeni məhsullar, marketinq və ya müştəri məmnuniyyətini inkişaf etdirməyə diqqət edə bilərlər.

Veb sayt qurmaq mağazadan daha ucuz və asandır

Öz rəqəmsal məhsul mağazanızı qurmaq mağaza tikməkdən və ya icarəyə götürməkdən daha ucuz və çox asandır.

İnternet böyük bir bazardır

Şəkil: rəqəmsal məhsulların satışının faydası: internet böyük bazardır

Onlayn bizneslə məşğul olmaq sizə qlobal auditoriyaya çatmaq imkanı verir.

Onlayn fiziki məhsul mağazalarında göndərmə və logistika problemləri var. Bölgənizdən müəyyən bölgələrə çatdırmaq mümkün və ya sərfəli olmaya bilər.

Şəxsi fiziki mağazaların qlobal bazara çıxışı daha da azdır. Məkanınız və bölgənizlə məhdudlaşacaqsınız.

Qlobal Nişiniz

İnternetdə hər cür unikal rəqəmsal məhsul istəyən niş icmaları tapmaq asandır.

 

Əgər hər hansı yaradıcı bacarıqlarınız varsa – yazı, dizayn, musiqi, video, kompüter, kodlaşdırma təhsili və ya hər hansı digər sahədə – rəqəmsal məhsullar hazırlaya bilərsiniz. Sənə mane olan heç nə yoxdur!

Rəqəmsal məhsul hazırlamaq fiziki məhsuldan daha sürətlidir.

Sizə sadəcə yüksək keyfiyyətli məhsul, Stripe və ya PayPal hesabı və məhsulunuzu satmaq üçün bazar və ya vebsayt lazımdır.

Daha az risk və maliyyə sərmayəsi var. Yuxarıda göstərdiyimiz kimi, fiziki məhsul mağazası ilə müqayisədə daha az yük və daha böyük potensiala məxsus bazarınız var.

Siz həmçinin başqalarından daha az və ya tamamilə asılı deyilsiniz. Təchizatçılara, istehsalçılara və ya göndərmə və icra satıcılarına ehtiyacınız olmayacaq. Hər şeyə təkbaşına başlamaq mümkündür.

Yalnız bir kompüter və internet bağlantısı ilə başlaya bilərsiniz.

Mənfəət marjaları qarşısıalınmazdır

Rəqəmsal məhsulların fiziki məhsullara nisbətən ən cəlbedici üstünlüklərindən biri ehtimal olunan yüksək gəlir marjasıdır.

Fiziki materialların və yuxarıda sadalanan digər məsrəflər olmadan, mənfəət marjalarınız çox güman ki, daha yüksək olacaq.

Veb sayt qurmaq, marketinq, e-poçt və sosial media kimi -rəqəmsal şeylər- baxımından başlamaq çətin olacaqmı? Əlbəttə. Ancaq unutmayın ki, fiziki məhsullar satırsınızsa, yenə də bütün bunları etməli olacaqsınız.

Ödənişlər, çatdırılma və müştəri hesabları üçün hələ də vebsayt və/və ya e-ticarət platformasına ehtiyacınız olacaq. Siz hələ də veb sayt yaradıb rəqəmsal marketinq aparacaq və müştərilərlə əlaqə saxlayacaqsınız.

Biznesin rəqəmsal tərəfi və fiziki tərəfi olacaq (istehsalın idarə edilməsi, təchizat zəncirinin yerinə yetirilməsi və göndərilməsi).

Rəqəmsal məhsullarla siz daha az və ya daha çox rəqəmsal edə və bunu daha yaxşı edə biləcəksiniz. Siz marketinq (böyümə) və müştəri məmnuniyyətinə diqqət yetirə bilərsiniz. Bununla, çox güman ki, daha yüksək və daha sürətli qazanc əldə edəcəksiniz.

Rəqəmsal məhsullar əbədidir

Fiziki məhsullardan fərqli olaraq, rəqəmsal məhsullar köhnəlməyə, qopmağa və ya xarab olmaya məruz qalmır. Onların həmişəlik köhnəlməsi riski azdır. Problem yaradacaq anbar yoxdur. Zəlzələlər, qasırğalar, daşqınlar və ya tornadolar (və ya qlobal pandemiya) ilə bağlı narahatlığa ehtiyac yoxdur.

Texnologiya dəyişdikcə rəqəmsal məhsullar zamanla daha az aktuallaşa bilər. Lakin onlar yenilənə, təkmilləşdirilə və təkmilləşdirilə bilər.

Bu, onların demək olar ki, əbədi qalmasına imkan verir. Rəqəmsal məhsullar alındığı gün olduğu vəziyyətdə qalaraq qeyri-müəyyən müddətə istifadə edilə bilər.

Rəqəmsal məhsulların əksəriyyəti zaman keçdikcə daha yaxşı olur. Nə qədər ki, onlar yenilənir və lazım olduqda təkmilləşdirilir.

İndi sevimli tətbiqinizi düşünün. Mən 6 ildir ki, şəxsi qeydlər və məhsuldarlıq üçün əla rəqəmsal məhsul olan Evernote-dan istifadə edirəm. Şübhəsiz ki, bu gün əvvəlkindən daha yaxşıdır. Bu, demək olar ki, əbədidir.

Rəqəmsal məhsulunuzun qiymətini abunə kimi nəzərdən keçirin ki, zamanla onu təkmilləşdirmək üçün imkanlarınız olsun.

Heç vaxt tükənməz

Rəqəmsal məhsullarınızın istədiyiniz qədər nüsxəsini sata (və ya lisenziyalaşdıra) bilərsiniz.

Fiziki məhsullardan fərqli olaraq, rəfləriniz heç vaxt boş qalmır. Saytınızın ziyarətçiləri heç vaxt -stokda yoxdur- sözlərini görməməlidirlər. Nə sizin, nə də müştərilərinizin çatdırılma xərcləri ilə bağlı narahatlığı yoxdur. Limitsiz ehtiyatınız və bitməyən rəf ömrü var.

Rəqəmsal məhsullarınız sizdən çox az gündəlik iş olmadan illər ərzində satılır. Onlar sizə daim artan vaxt, enerji və pul xərcləmədən ardıcıl passiv gəlir gətirirlər.

Məhsul yeniləmələrini, reviziyalarını və ya məhsulunuzun yeni iterasiyalarını müştərilərə təqdim etmək də asandır. Lisenziya açarının yaradılması və lisenziya açarının idarə edilməsini idarə edən güclü Proqram Təminatı Lisenziyalaşdırma genişləndirməmizə baxın.

Limitsiz məhsul növləri

Rəqəmsal məhsulların böyük üstünlüyü ondan ibarətdir ki, edə biləcəyiniz məhsul növlərinə heç bir məhdudiyyət yoxdur.

Yeni rəqəmsal məhsul növünün yaradılması çox vaxt və daha çox xərc tələb etmir.

Bu, fiziki məhsullarda belə deyil. Təsəvvür edin ki, siz uğurlu onlayn it qidası mağazasısınız. Əgər siz pişik yeməyinə genişlənmək istəyirsinizsə, sadəcə olaraq tələb olunan hər şeyi təsəvvür edin. Sonra onu müqayisə edin ki, it təlimi bələdçiləri satan rəqəmsal mağaza pişik təlimi bələdçilərinin satışına çevrilir.

Rəqəmsal məhsulların növləri

Rəqəmsal məhsullarla siz yalnız təsəvvürünüzlə məhdudlaşırsınız. İmkanlar sonsuzdur.

Şablonlar və ya sənədlər:

Google Slides, PowerPoint, Apple Keynote

Çap edilə bilənlər: Yoxlama siyahıları, reseptlər, yemək kitabları, planlaşdırıcılar

Qrafik dizayn və ya sənət faylları: Adobe, Affinity, Sketch, Figma və ya Canva

Onlayn kurslar

Video dərslər

Onlayn təhsil, LMS

Üzvlük saytları, video seriyası

e-kitablar

Audio

Stok fotoşəkilləri

Bu, rəqəmsal məhsul ideyalarımızın sadəcə kiçik bir nümunəsidir. Sata biləcəyiniz rəqəmsal məhsulların qəti siyahısı olan bu məqaləyə baxın.

İdarə etmək, satmaq və çatdırmaq daha asandır

Rəqəmsal məhsullarınızı idarə etmək fiziki ehtiyatla məşğul olmaqdan daha asandır. Sizə həqiqətən yalnız rəqəmsal yaddaşa və hər şeyi nizamlı saxlamaq üçün vebsayta (və ya bazara) ehtiyacınız var.

Gündəlik idarəetmə baxımından çox az iş var. Rəfləri saxlamağa, təchizat zəncirinin logistikasını idarə etməyə və ya göndərmə ilə məşğul olmağa ehtiyac yoxdur. Rəqəmsal məhsul mağazanız həmişə canlıdır və mallarınızı müştərilərə 24/7 xidmət göstərir.

Rəqəmsal məhsulların satışı daha rasionaldır. Potensial müştərilər məhsulunuzun fotolarını (və ya demosunu) yoxlayın və istəsələr, satın almaq üçün düyməni basın.

Heç kim mağazanızı tapıb getməməlidir. Heç kim çatdırılma üçün günlər və ya həftələr gözləməməlidir. Müştəriləriniz sadəcə ödəniş edib rəqəmsal fayllarını əldə edirlər. Müştərilər məhsullarınızdan dərhal istifadə edirlər.

Yenidən qablaşdırma, göndərmə və ya ehtiyatla bağlı heç bir şey olmadığı üçün geri ödənişləri idarə etmək daha asandır. 

Birbaşa rabitə xətləri

Rəqəmsal məhsullar müştərilərinizlə birbaşa ünsiyyət qurmağın unikal yollarını təklif edir. Siz hətta məhsullarınızın ətrafında bütün icmalar qura bilərsiniz.

Müştəriləriniz məhsullarını e-poçt vasitəsilə çatdırırlar. Beləliklə, müştərilərinizlə yenidən əlaqə qurmaq üçün bir yolunuz var. Müştərinin alışdan sonra bayıra çıxdığı fiziki mağazada bu belə deyil.

Müştərilərinizə kömək etmək və onlarla əlaqə saxlamaq üçün bir çox yol var. Bu da daha çox satışa səbəb ola bilər.

Rəqəmsal məhsullarınıza təbii uyğun gələn müştərilərlə əlaqə qurmağın bəzi yolları bunlardır:

Müştərilərinizə məsləhətlər, əlaqəli məhsullar, dərsliklər və hətta sənaye meylləri ilə bülleten göndərin

Veb saytınızda onlayn kurslar və ya təlimlər təklif edin

Müştərilərlə davamlı əlaqə yaratmaq üçün sosial mediadan istifadə edin

Onlara sizinlə ünsiyyət qurmağın eksklüziv şəxsi yollarını təklif edin:

Şəxsi Slack kanalı

Xüsusi e-poçt siyahısı

Facebook Qrupu

LinkedIn Qrupu

Discord Serveri

Məhsullarınız rəqəmsaldır, buna görə də müştəriləriniz və potensial müştəriləriniz internetdədir. Bunu öz xeyrinizə istifadə edin.

Gələcəyin yolu

İnternetdən neçə nəfər istifadə edir? Neçə insan onlayn kurslarda iştirak edir? Neçə insan öz biznesində və ya hobbisində istifadə etmək üçün internetdən elementləri yükləyir? Çox, elə deyilmi?

Bu rəqəmlər artacaq, yoxsa azalacaq? Daha doğrusu, artmağa davam edəcək. Rəqəmsal məhsulların parlaq gələcəyi var.

Getdikcə daha çox insan həyatının rəqəmsal tərəfinə sahibdir. Onlar internetdə və tezliklə metaversedə vaxt keçirirlər.

İnsanlar da istədiklərini dərhal almağa öyrəşiblər. İnternet sayəsində çoxlu seçimlərimiz və ani məmnuniyyətimiz var. Netflix, Disney+, AppleTV+ və Hulu ilə sosial media və yayımlanan televiziya haqqında düşünün. Gündəlik həyatın bir hissəsi rəqəmsal məhsullardan istifadə etmək və istədiyimizi əldə etməkdir.

Tələb üzrə getməyə hazır olan rəqəmsal məhsullarınızla daim böyüyən bazara xidmət edə bilərsiniz.

Şəxsi azadlıq və həyat tərzi

Öz rəqəmsal məhsul biznesinizi idarə etdiyiniz zaman çoxlu seçimlər açılır.

Dünyada yaşamaq istədiyiniz hər yerdə yaşaya bilərsiniz. Vaxtınıza daha çox nəzarət edə bilərsiniz. Gündəlik və həftəlik iş rejiminizi istədiyiniz kimi görün.

Dünyanın istənilən yerindən insanları işə götürməkdə daha sərbəst olacaqsınız. Günün 24 saatı əla müştəri dəstəyi ilə mağazanız ola bilər.

Rəqəmsal məhsullar ağıllı və zəhmətkeş işləməklə yanaşı, tamamilə yeni həyat tərzinə bilet ola bilər. Bir çox insan azadlıqlar və həyat tərzi haqqında danışır, lakin bir çoxları rəqəmsal məhsulların satışının digər əsas faydasını unudurlar.

Başqalarına kömək etmək

Rəqəmsal məhsul biznesi sizə başqa insanlara kömək etməyə imkan verir. Bunun üçün bir çox yol var:

Rəqəmsal məhsulunuzla başqalarının uğur qazanmasına kömək edin. Əlbəttə ki, rəqəmsal məhsullarınız öyrəndiklərinizi və əldə etdiyiniz bacarıqları başqaları ilə bölüşmək üçün bir yoldur. Başqalarına məktəblərində, bizneslərində və ya hobbilərində uğur qazanmağa imkan verdiyiniz zaman əldə etdiyiniz hissi sevəcəksiniz.

Artan boş vaxtınızla başqalarına kömək edin. Yuxarıda təsvir etdiyimiz kimi, rəqəmsal məhsul biznesi işlədiyiniz zaman sizə daha çox vaxt və ya ən azı çeviklik verə bilər. İstənilən yerdən və günün istənilən vaxtında işləyə bilərsiniz! Bu çevik boş vaxtınızdan həvəsli olduğunuz QHT və ya qeyri-kommersiya təşkilatında könüllü olmaq üçün istifadə edə bilərsiniz. Və ya kilsənizdə, məscidinizdə, sinaqoqunuzda, məbədinizdə və ya icma qrupunuzda daha çox xidmət edə bilərsiniz.

Müxtəlif işə götürmə yolu ilə başqalarına kömək etmək. Rəqəmsal məhsul biznesi istənilən yerdən hər kəsi işə götürməyə imkan verir. Həqiqətən ehtiyacı olan birinə fürsət verməklə, dünyada cüzi miqdarda daha çox bərabərlik gətirə bilərsiniz. Əslində, siz müxtəlif istedadlarla bunu etməklə özünüzə və biznesinizə kömək edirsiniz.

Rəqəmsal məhsulların satışının çətinlikləri

Rəqəmsal məhsulların satışında çoxlu üstünlüklər var. Ancaq bunların hamısı güllər, günəş işığı və qazanc deyil. Sənin çətin işin olacaq. 

Yüksək keyfiyyətli və unikal məhsullar hazırlayın. Unikal bacarıqlarınız və yaradıcılığınızla bu tamamilə mümkündür. Ancaq bunun nə qədər vaxt və səy göstərəcəyini düşünün. Bəlkə də etməli olduğunuz tək şey daha az televizora baxmaqdır!

İzdihamlı bazarda müştərilər tapın. İnternet genişdir və hər kəs ondan istifadə edə bilər. Bu həm xeyir, həm də lənətdir.

İnsanlar məhsulunuzu necə tapacaqlar? Başqalarının problemlərinə həll yollarınızı necə dəqiqləşdirəcəyinizi düşünün.

Bunu necə aydın şəkildə çatdıracaqsınız?

Sonra, insanları müştərilərə çevirmək üçün necə tapıb onlarla əlaqə quracaqsınız?

Veb sayt qurun və ya rəqəmsal məhsul bazarına qoşulun. Bu vaxt və əmək sərf olunacaq. Ancaq gördüyümüz kimi, bu, fiziki məhsul biznesi qurmaqdan daha sadə işdir.

WordPress ilə Rəqəmsal Məhsulları Necə Satmaq olar

Öz rəqəmsal məhsullarınızı satmağın ən yaxşı yolu öz veb saytınızdır. Bunun ən yaxşı yolu WordPress və Easy Digital Downloads plaginindən istifadə etməkdir.

EDD Loqo Qrafiki

EDD tam onlayn mağaza qurmağı asanlaşdırır. Cəmi bir neçə kliklə EDD sizə tam məhsul idarəetməsi, alış-veriş səbəti, çevik ödəniş, müştəri idarəetməsi və endirim kodları ilə təmin edəcək.

EDD, sizin kimi yaradıcı yoldaşlarımız tərəfindən yaradılmışdır. EDD, rəqəmsal məhsullarınızı sürətli, ucuz və asan satmaq üçün nəzərdə tutulmuşdur. Biz işimiz üçün ona güvənirik və sizin kimi insanları gücləndirmək üçün çox çalışırıq.

EDD ilə pulsuz başlaya bilərsiniz. Onu daimi olaraq pulsuz istifadə edə bilərsiniz. Pass almaqla e-poçt avtomatlaşdırılması, abunəliklər, satış və ya proqram təminatının lisenziyalaşdırılması kimi funksionallıq əlavə edin.

Biletlərimiz tez-tez digər həllərdən daha ucuzdur. Və bəzi digər həllərdən fərqli olaraq, siz qiymətlərinizə və xərclərinizə tam nəzarət edirsiniz.

Digər Həlllər

Onlayn satmağa imkan verən həm WordPress, həm də WordPress olmayan digər e-ticarət həlləri var. Biz EDD-nin daha yaxşı bir həll yolu olduğunu düşünürük. Bazarların və digər platformaların müsbət və mənfi cəhətlərini çəkin.

Bazar yerləri

Siz Amazon, Etsy, Creative Market və ya Redbubble kimi bazarlarda rəqəmsal məhsullar sata bilərsiniz. Bu bazarlar ilk baxışdan tez və asan ola bilər. Ancaq onlar öz biznesinizi qurmaq üçün yaxşı bir yol deyil.

Marketplaces, qaçınılmaz kredit kartı əməliyyat haqlarına əlavə olaraq çoxlu ödənişlər ala bilər. Bir çox hallarda platforma haqqı alırlar. Nə qədər çox pul qazansan, bir o qədər çox alırlar.

Bir çox bazarda nəzarətinizi və azadlığınızı məhdudlaşdıran qaydalar da var. Onlar sizdən yalnız onların platformasında satış etməyi tələb edə bilərlər. Onlar tez-tez məhsullarınız üçün nə qədər ödəniş edə biləcəyinizi nəzarət edirlər. Alış-veriş təcrübəniz üzərində heç bir nəzarətiniz yoxdur. Daha da pisi, yuxarıda qeyd etdiyimiz birbaşa əlaqə xəttini əldə etmirsiniz.

Onlar əslində sizin müştəriləriniz deyillər. Onlar bazarın müştəriləridir.

Sayt və Mağaza İnşaatçıları

Digər veb-sayt həlləri sizə bazarların bəzi mənfi cəhətlərindən qaçmağa imkan verir. Bu əladır, amma başqa çətinliklər də var.

Bir çox e-ticarət həlləri ilə bir böyük problem onların rəqəmsal məhsullar üçün qurulmamasıdır. Bu, WooCommerce, Shopify və Wix-ə aiddir. Onlar fiziki məhsulları satmaq üçün qurulur. Quraşdırma prosesində vaxtınızı və xərclərinizi itirə bilərsiniz. Çünki ehtiyacınız olmayan inventar və göndərmə funksiyası olacaq. Asan Rəqəmsal Yükləmələr ilə bütün bu quraşdırmaları atlaya bilərsiniz.

Həm də unutmayın ki, bu həllərin bir çoxu sizi bahalı aylıq qiymətlərə bağlayacaq. Bir çox həllər həmçinin məlumatlarınızı idarə edir. Öz veb saytınızdakı məlumatlara sahib olmaq və nəzarət etmək daha yaxşıdır.

Hər hansı bir rəqəmsal məhsul e-ticarət həllinin üstünlüklərini və mənfi cəhətlərini nəzərə aldığınızdan əmin olun.

Və ya sadəcə olaraq rəqəmsal malları satmaq üçün EDD-dən istifadə edən 50,000-dən çox rəqəmsal yaradıcı, blogger və biznes sahiblərinə qoşulun.

Həm Rəqəmsal, həm də Fiziki Məhsulları Sat

Rəqəmsal məhsulların satışının faydaları haqqında bütün bu söhbətlərlə fiziki mallara qarşı olduğumuzu düşünə bilərsiniz. Hamısı biznes modelinizdən asılıdır.

Birincisi, fiziki mallar bazarı da nəhəngdir. Çox güman ki, rəqəmsal bazardan da böyükdür. 

İkincisi, hər ikisini satmağı düşünməlisiniz. Onlayn satmaq üçün fiziki məhsullarınız varsa, WordPress əla bir həlldir. Bir veb saytında həm rəqəmsal, həm də fiziki məhsulları sata bilərsiniz. WordPress son dərəcə çevikdir.

WordPress və e-ticarət uzantısından istifadə etdiyiniz zaman, yuxarıda sadaladığımız bazarların və bir çox platformanın bütün mənfi cəhətlərindən qaçırsınız.

Təklif etdiyimiz budur:

Əgər siz əsasən rəqəmsal məhsullar və bir neçə fiziki məhsul satırsınızsa, Easy Digital Downloads-dan istifadə edin. Sadə Göndərmə genişləndirilməsi ilə fiziki məhsullar da edə bilər (Peşəkar və ya Bütün Giriş Keçidi tələb olunur).

Əsasən fiziki məhsullar və bir neçə rəqəmsal məhsul satırsınızsa, WooCommerce istifadə edin. Budur, sizi tez bir zamanda düzgün şəkildə işə salacaq Bluehost WooCommerce Premium idarə olunan hosting həllinə keçid s

edirsiniz. Biz idarə olunan hosting həllini tövsiyə edirik. WooCommerce quraşdırma mürəkkəb ola bilər və səhv edilərsə, veb saytınızı yavaşlata bilər.

PAYLAŞ:

POPULYAR OXUNANLAR