YouTube-dan necə gəlir əldə etmək olar

YouTube-dan necə gəlir əldə etmək olar
saw 840     

YouTube-dan necə gəlir əldə etmək olar

Yaxşı, reklam gəliri YouTube-da pul qazanmağın ən bariz yoludur. Ancaq bu, yeganə yol deyil - və ya düzünü desəm, ən yaxşı yoldur.

YouTube internetin yarısıdır: bu, hər ay daxil olan 1,9 milyard istifadəçidir. Amma eyni zamanda hər dəqiqədə 500 saatlıq video sayta yüklənir.

Beləliklə, artıq bilirsiniz ki, bu məqalə YouTube baxışlarınızdan gələn reklam gəliri ilə İsveçrə saatı almağın nə qədər asan olması barədə olmayacaq. (Baxmayaraq ki, milyonlarla video baxışınız varsa, ən azı birini icarəyə götürə bilərsiniz.)

Oxumağa davam edin və biz addım-addım təlimatlarla birlikdə YouTube kanalınızdan gəlir əldə etməyin 7 yolunu təqdim edəcəyik.

1. YouTube Partnyor Proqramına qoşulun

YouTube Partnyor Proqramı müntəzəm YouTuberlərin platformada xüsusi funksiyalara necə çıxış əldə etməsidir.

YouTube-da pul qazanmaq üçün partnyor olmağa ehtiyac yoxdur (bunun öhdəsindən gəlmək üçün sadəcə AdSense hesabı yaratmaq və baxış əldə etmək kifayətdir), lakin tərəfdaş olmaq bunu çox asanlaşdırır.

YouTube Partnyorlarının çoxsaylı gəlir axınına çıxışı var: təkcə video reklamlar deyil, YouTube Premium abunə haqqları və Super Çat, kanal üzvlükləri və mal rəfi kimi sadiq fanatlarınızın pul qabılarına birbaşa toxunan funksiyalar (bunlar haqqında daha sonra).

Addım 1: YouTube kanalına başlayın

Narahat olmayın, bunun üçün lazımlı bələdçimiz var. Bu, -YouTube kanalını necə yaratmaq olar- adlanır.

Addım 2: Kanalınızı YouTube Partnyor Proqramı tələblərinə cavab verəcək qədər uğurlu edin

Proqrama qoşulmaq üçün son 12 ayda minimum 1000 abunəçi və 4000 baxış saatı lazımdır.

Bu dəyərli YouTube baxışlarını necə əldə etmək üçün bəzi fikirlər var.

Addım 3: AdSense hesabı qurun

Bu sadədir. Sadəcə YouTube-un AdSense hesablarına dair rəsmi bələdçisinə əməl edin.

Addım 4: Yeni monetizasiya xüsusiyyətlərinizi araşdırın

Hər bir monetizasiya kanalının fərqli uyğunluq tələbləri var. Məsələn:

Reklam gəliri: reklam gəliri qazanmaq üçün ən azı 18 yaşınız olmalı və reklamçılara uyğun məzmun yaratmalısınız. Əsasən, videolarınız nə qədər az mübahisəli olsa, bir o qədər çox YouTube reklamçıları onlarda reklam yayımlamaqda rahat olacaq və bir o qədər çox pul qazanacaqsınız.

YouTube Premium gəliri: YouTube Premium üzvü videonuza baxarsa, siz onun abunə haqqının bir hissəsini alırsınız.

Kanal üzvlükləri: abunəçilərinizə kanal üzvlüklərini satmaq üçün (yəni, azarkeşləriniz sizə əlavə məbləğ ödəməyi seçirlər) ən azı 18 yaşınız və 30.000-dən çox abunəçiniz olmalıdır.

Mal rəfi: YouTube-un mal rəfindən mal satmaq üçün ən azı 18 yaşınız və ən azı 10.000 abunəçiniz olmalıdır.

Super Çat ödənişləri: əgər siz azarkeşlərinizin canlı yayımlarınız zamanı mesajlarının canlı çatlarınızda vurğulanması üçün ödəmə qabiliyyətinə malik olmasını istəyirsinizsə, ən azı 18 yaşınız (və funksiyanın təklif olunduğu ölkədə yaşamalısınız) olmalıdır.

Addım 5: Davam edən rəyləri təqdim edin

YouTube Partnyoru olaraq kanalınız YouTube-a uyğun olaraq daha yüksək standartlara cavab verəcək. Siz təkcə YouTube Partnyor Proqramı siyasətlərinə deyil, İcma Qaydalarına əməl etməlisiniz. 

2. Öz malınızı satın

Ola bilsin ki, siz əvvəlcə məzmun yaradıcısı, ikincisi isə sahibkar kimi tanınırsınız. 

Alternativ olaraq, siz birinci sahibkarsınız və ikinci yerdə video yaradıcısınız, bu o deməkdir ki, artıq məhsulunuz var və onu satmaq üçün YouTube marketinq strategiyanızı tərtib edirsiniz.

İstənilən halda məhsul sosial mediada, xüsusən də YouTube-da pul qazanmağın əlverişli yoludur.

Addım 1: Məhsulunuzu təsəvvür edin və dizayn edin

Kanalınız üçün məhsullar həm auditoriyanızın sizinlə əlaqəsini təmsil etmək, həm də qidalandırmaq üçün nəzərdə tutulub. Bu o deməkdir ki, malınız unikal olmalıdır.

Havaylı YouTube ulduzu Rayan Hiqa, Ninja Melk adlı viral komediyasının populyarlığını artırmaq üçün süd əsaslı enerji içkisi Ninja Melk-i satışa çıxardı. O, həmçinin onlayn mağazasından köynəklər və digər mallar satsa da, Ninja Melk-in müraciəti kifayət qədər genişdir, onun öz veb-saytı var.

Məsləhətçi: Sizin mal üçün ehtiyatda saxlaya biləcəyinizdən daha çox ideyanız ola bilər. Ancaq qərar qəbul etmə prosesinə auditoriyanızı cəlb etdiyinizə əmin olun. Onlardan nə istədiklərini soruşun. Və ya böyük abunəçi sayının mərhələləri ilə bağlı birdəfəlik məhsullar təklif edərək səs-küy yaradın.

Addım 2: Məhsulunuzu mənbə və/yaxud qurun

Əksər hallarda məhsulunuzu hazırlamaq və çatdırmaq üçün sizə istehsalçıya, təchizatçıya və ya topdan satıcıya ehtiyacınız olacaq. Bəzi təchizatçılar onu sizə çatdıracaq, bəziləri isə inventar, göndərmə və geri qaytarma ilə bağlı baş ağrısından xilas edəcəklər.

Haradan başlayacağınızdan əmin deyilsinizsə, Shopify-ın xəyalınızı reallığa çevirmək üçün kərpic və minaatan şirkət tapmaq mövzusunda necə olduğunu yoxlayın.

Addım 3: Mağazanızı və açılış səhifənizi yaradın

Satınalmaları idarə etmək üçün ayrıca veb saytına ehtiyacınız olacaq. Əgər onu birbaşa videolarınızdan əlaqələndirmək istəyirsinizsə, YouTube-un təsdiqlənmiş mal saytlarının siyahısına baxın.

Addım 4: YouTube Partnyor mal rəfinizi aktivləşdirin

YouTube Partnyorları həmçinin kanallarının məhsullarını satmaq üçün rəf funksiyasından istifadə edə bilərlər. Uyğunsunuzsa, onu aktivləşdirmək üçün YouTube-un təlimatlarına əməl edin.

 Addım 5: Videolarınızda məhsulunuzu tanıtın

Cazibədarlığınız burada işə düşür. Videolarınızda malınızı geyin və ya istifadə edin. Onu almış və istifadə edən izləyiciləri təqdim edin. 

Mağazanızın linkini video təsvirlərinizə əlavə etməyi və son ekranları və cəlbedici fəaliyyət çağırışları olan kartları daxil etməyi unutmayın.

3. Sponsorlu məzmun yaradın

İnfluencer olmaq üçün İnstaqramda olmaq lazım deyil. Sponcon strategiyasının üstünlüyü ondan ibarətdir ki, siz YouTube-a qazancınızın bir hissəsini vermək məcburiyyətində deyilsiniz. Siz birbaşa brendlə danışıqlar aparırsınız və onlar sizə birbaşa ödəniş edirlər. Təəccüblü deyil ki, bu, YouTuberlər üçün pul qazanmağın məşhur yoludur.

Əgər siz brendlərə böyük və/yaxud cəlb olunmuş auditoriya təklif edə bilirsinizsə və məzmununuz onların hədəf bazarına uyğundursa, onlar yəqin ki, sizdən eşitmək istəyirlər.

Məsələn, YouTuber Aaron Marino, aka Alpha M, kişilərin həyat tərzi məkanında böyükdür. Necə böyük? O qədər böyükdür ki, hətta onun brend tərəfdaşlıqlarını izah edən videolarının da brend tərəfdaşları var.

Addım 1: Tərəfdaşlıq etmək üçün bir marka tapın

İşlədiyiniz adlara gəldikdə keyfiyyət vacibdir. Yəqin ki, artıq xəyal markalarının arzu siyahısı var. İstər ulduzları hədəfləyirsiniz, istərsə də özünüzü adi üslubda qurursunuz, onu göndərməzdən əvvəl brend təklifinizi mükəmməlləşdirdiyinizə əmin olun.

İnfluencer marketinq platforması ilə qeydiyyatdan keçməyi də düşünün. Bunlar marketinq qruplarına işləmək üçün uyğun təsir göstərənləri tapmağa kömək edən vasitəçi veb saytlardır. Məsələn, FameBit YouTuberlərə diqqət yetirən ilklərdən biri idi.

Addım 2: Müqavilə imzalayın

Influencer marketinq platforması Klear tərəfindən edilən bu son araşdırmaya görə, YouTube videoları, orta hesabla, təsir edənlərdən ala biləcək ən bahalı sponsorlu məzmun markalarıdır. Əsasən, YouTube təsir edənlər videoları üçün Instagram Hekayələri və ya Facebook yazıları üçün olduğundan daha çox ödəniş edə bilirlər, çünki videonun istehsalı daha bahalıdır.

Qiymətiniz auditoriyanızın ölçüsünə, əlaqəsinə və potensial partnyorunuza uyğunluğuna görə dəyişsə də, müqavilə imzalamazdan əvvəl dəyərinizi bilin.

Addım 3:Sponsorlu reklamınız haqqında şəffaf olun

Sponsorlu məzmun reklamdır. Bu o deməkdir ki, siz Google-un Reklam siyasətlərinə əməl etdiyinizə əmin olmalısınız. FTC (ABŞ) və ASA (Böyük Britaniya) hər ikisi amerikalı və ya britaniyalıdırsa, bilməli olduğunuz qaydalar var.

Şəffaflıq hüquqi sağlamlığınız üçün yaxşıdır, həm də auditoriyanızla münasibətiniz üçün YouTube-da auditoriyanızın onlara reklam etdiyinizi bildiyinə əmin olmaq üçün görünən açıqlama funksiyası var.

 4. Filial tərəfdaşı olun

Əgər YouTube auditoriyanız sadiqdir və məşğuldursa, lakin işçi sayı baxımından hələ orada deyilsə, filial marketinqinə sərmayə qoyan şirkətləri axtarın.

Müəssisələrlə əlaqəli YouTuberlar izləyicilərini brendin onlayn mağazasına və ya xüsusi məhsul səhifələrinə baş çəkməyə təşviq edirlər. Daha sonra onlar satışların bir faizini - siz bunu təxmin etdiniz - filial əlaqələri vasitəsilə əldə edirlər.

Quraşdırma və logistika baxımından ortaq tərəfdaşlıq sponsorluq edilən məzmun sövdələşmələrinə bənzəyir, ona görə də başlamaq üçün 3-cü ipucundan addımları izləyin.

5. Azarkeşlərinizin sizə birbaşa ödəniş etməsini təmin edin

YouTube-da pul qazanmaq üçün bu strategiya bir neçə müxtəlif gəlir axınını əhatə edir, lakin onların hamısının ortaq bir cəhəti var: siz pərəstişkarlarınızın kredit kartları ilə öz minnətdarlıqlarını ifadə etmələrini asanlaşdırmalısınız.

Addım 1: İnsanların Super Çatdan istifadə edə biləcəyi canlı söhbətlərə ev sahibliyi edin

2017-ci ilin əvvəlində YouTube əvvəlki Fanat Maliyyələşdirmə funksiyasını Super Chat ilə əvəz etdi. Bu, canlı yayım zamanı yalnız YouTube Partnyorları üçün əlçatan olan xüsusiyyətdir.

Əsasən, izləyiciləriniz şərhlərini daha görünən edə bilər - onlar canlı söhbət axınında nə qədər ödədiklərindən asılı olaraq müəyyən vaxt ərzində vurğulanır və bərkidilirlər.

YouTube, izləyicilərinizə kanalınızın üzvü olmaq üçün sizə ödəniş etmək imkanı təklif edir. Bunun müqabilində onlar fərdi emoji, nişanlar və sizinlə Canlı Çatlar kimi yalnız üzvlər üçün eksklüzivlərə giriş əldə edirlər.

Məsələn, Wintergatan İsveçli bir qrupdur, o da mükəmməl mərmər maşınları istehsal edir və bu barədə öz YouTube kanalında videolar yerləşdirir. Onlar videolarında kanal üzvlərinə müntəzəm olaraq təşəkkür edirlər. Üzvlüklərdən əldə olunan pulun nəyi dəstəklədiyini də aydınlaşdırırlar.

6. Crowdfunding-dən istifadə edin

Onlayn ianə istəmək indi adi hala çevrilib. İstər kiçik aylıq ianələrdən davamlı gəlir əldə etmək, istərsə də şəxsi, kanalla əlaqəli layihəni maliyyələşdirməyə çalışmaqdan asılı olmayaraq, izdihamlı maliyyələşdirmə nə qədər YouTuber-in pul qazanmasıdır.

Addım 1: Crowdfunding hesabı qurun

YouTube-da seçmək üçün təsdiqlənmiş kraudfundinq saytlarının siyahısı var.

Təkrarlanan maliyyələşdirmə üçün Patreon ən yaxşı seçimdir. Bu arada, GoFundMe və ya Kickstarter kimi saytlar yeni mikrofon və ya yeni noutbuk əldə etmək üçün birdəfəlik kampaniyalar üçün ən yaxşısıdır.

Hətta Yer kürəsindən kənarda gəzinti və ya Veronika Mars kimi ev adları, musiqi videoları və ya uzun metrajlı filmlər olsun, layihələrini maliyyələşdirmək üçün Patreondan istifadə etdilər.

Addım 2: Kampaniyanızı videolarınızda təbliğ edin

Xüsusi məqsədlərinizi təfərrüatlandırın ki, insanlar uğur qazandığınız zaman nə gözləyə biləcəklərini dəqiq bilsinlər.

 Həmçinin, pərəstişkarlarınız nə qədər ianə vermək istədiklərini seçdikcə yığılan cazibədar bonuslar təklif edin.

Daha çox məlumat və ilham üçün, izdihamlı maliyyələşdirmə strategiyalarına dair bu ətraflı bələdçiyə baxın.

Addım 3: YouTube-dan kənara çıxın

Uğurlu kampaniya çox platformalı bir işdir. YouTube kanalınızı (və əlavə olaraq, kraudfandinq kampaniyanızı) hər yerdə necə tanıtmaq barədə bəzi məsləhətlərimiz var.

7. Məzmununuzu mediaya lisenziyalaşdırın

Bir video virallaşdıqda, hər bir xəbər orqanı onu izləyiciləri üçün təkrarlamaq üçün onun nüsxəsini əldə etmək istəyir. Xoşbəxtlikdən, qurulmuş media şirkətləri yaxşı bilirlər ki, istifadə etdiklərinin əvəzini ödəməlidirlər. 

Məzmun yaradıcısı olaraq, ən uğurlu işinizi mediaya lisenziyalaşdırmaq, asanlıqla tapmağınızdan əmin olmaq qədər sadə ola bilər.

Addım 1: Əlaqə məlumatlarınızı Haqqında səhifənizdə yeniləyin

İldırımın nə vaxt çaxacağını heç vaxt bilmirsən. Biznes meneceriniz olmasa belə, biznes sorğuları üçün müraciət edə biləcəyiniz ümumi e-poçt hesabı yaradın.

Addım 2: Video hüquqları bazarında qeydiyyatdan keçin

Jukin Media başlamaq üçün əla yerdir. Chewbacca maskalı xanım kimi viral videonuz olmasa belə, media orqanları tez-tez xəbərlərini tamamlamaq üçün vaxtında çəkilişlərə ehtiyac duyurlar.

Məsələn, Jukin böyük bir təbii fəlakət, təyyarə qəzası və ya çəyirtkə vəbasının eksklüziv görüntülərini əldə etsəniz, kömək edə biləcəyiniz -xəbərə layiq- videoların bütün kataloquna malikdir.

YouTube-da nə qədər pul qazana bilərsiniz?

Təəssüf ki, bu köhnə sualın bir qəzəbləndirici cavabı var: 

9 yaşlı YouTuber və multimilyoner Rayan Kajinin hekayəsi sübut etdiyi kimi, səma həddidir. Ancaq 7 rəqəmli əraziyə daxil olmaq çox vaxt, ardıcıl iş və şans tələb edir.

YouTube gəliri böyük ölçüdə AdSense-dən asılıdır. Sadə dillə desək, YouTuberlar öz kanallarında hər bir reklam baxışına görə pul alırlar. Lakin dərəcələr coğrafiyalara, demoqrafik göstəricilərə və hətta sənayelərə görə dəyişir (proqram təminatı reklamlarında, məsələn, geyim reklamlarından daha yüksək CPM ola bilər).

Orta hesabla, YouTuberlar AdSense vasitəsilə hər 1000 video baxışına görə 3-5 dollar arasında gəlir əldə edirlər. Əgər kanalınız çoxlu insana çatırsa, bu, kifayət qədər qazanc ola bilər. Böyük yaradıcıların təkcə AdSense-dən hər ay 200.000 dollardan yuxarı pul çıxarması qeyri-adi deyil.

Kanalınız trenddə olsa və AdSense gəliri bank hesabınızı doldursa belə, unutmayın ki, YouTube şöhrəti bir çox amillərdən asılıdır, onlardan bəziləri (və ya çoxu) sizin nəzarətinizdən kənardır — YouTube alqoritmi, eləcə də auditoriyanızın zövqü dəyişə bilər. 

 YouTube-da qazandığınız pulun sağlam və davamlı gəlirə çevrildiyinə əmin olmaq üçün 7 məsləhətimizə əməl edin. Məhsul, brend sövdələşmələr və kraudfanding, hətta hər hansı səbəbdən AdSense maaşlarınız azalsa belə, sizə pul qazandıra bilər.

Hootsuite ilə siz YouTube marketinq videolarınızı bir paneldən birdən çox sosial media şəbəkəsində asanlıqla yükləyə, planlaşdıra və təbliğ edə bilərsiniz. 

PAYLAŞ:

POPULYAR OXUNANLAR