Kontent marketinq nədir və startapda nəyə görə lazımdır?



Kontent marketinq nədir və startapda nəyə görə lazımdır?
Məzmun marketinqi İnternetin yaranması ilə populyarlıq qazanmağa başladı. Bu gün şirkətlərin sosial şəbəkələrdə - ən azı Facebook və LinkedIn-də, maksimumda isə hədəf auditoriyasının olduğu bütün platformalarda öz saytı və səhifələri olmadan fəaliyyət göstərməsi məqsədəuyğun deyil.
Bu məqalədə məzmun marketinqinin nə olduğunu və onun layihənizə necə fayda verə biləcəyini anlayacağıq.
Mini təhsil proqramı
Kontent marketinqi brend haqqında məlumatların yayılması və onun reputasiyasının yaradılmasından ibarət olan internet marketinqinin aparıcı sahələrindən biridir. Praktikada bu, şirkətin veb-saytı ilə işləmək, sosial şəbəkələrdə səhifələrin saxlanması və media ilə qarşılıqlı əlaqə deməkdir.
Əgər özünüz haqqında danışmağı və bunu müntəzəm etməyi öyrənsəniz, o zaman biznesinizin təkcə müştəriləri deyil, sizi qoruyacaq və dostları arasında təbliğ edəcək müştəri-pərəstişkarları olacaq.
Məzmun marketinqinə aşağıdakılar daxildir:
* Tamaşaçılarla işləmək;
* Mövzuları axtarın;
* Məzmun planının tərtib edilməsi;
* Mətnlərə tələblərin tərtibi və yazılması;
* Nəşrlərin təşviqi.
Layihənizdə məzmun marketinqini tətbiq etmək üçün büdcənizi yenidən cızmaq və xüsusi işçilər cəlb etmək lazım deyil. Nəşrlərlə işləmək, xüsusən ilk vaxtlarda minimal xərclərlə qurmaq olar. Əsas odur ki, məzmunun köməyi ilə nail olmaq istədiyiniz məqsədləri, bunun üçün əlinizdə olan və cəlb etməli olduğunuz resursları müəyyənləşdirin və media strategiyanızı, o cümlədən məzmun planını və onun təşviqi planlarını inkişaf etdirin. Siz auditoriyanızı öyrənməklə məzmunla işləməyə başlamalısınız.
Auditoriya
Auditoriyanızı necə və nə üçün öyrənməlisiniz
Siz auditoriyanızla eyni dildə danışmaq, ehtiyaclarını anlamaq və məhsulunuzu almaq qərarı verən zaman müştəriyə nəyin təsir etdiyini başa düşmək üçün onları bilməlisiniz. Məzmun marketinqi kontekstində həm potensial istehlakçılar, həm də bütün digər insanlar üçün faydalı materiallar yaratmaq üçün auditoriyanızı da bilməlisiniz. Bu, şirkətin müsbət imicini yaratmağa kömək edəcək və gələcəkdə mövzunuz üzrə ekspert statusu qazanacaq.
Auditoriyanızı bilmək sizə materiallarınızı dərc edəcəyiniz platformalar, həmçinin onların mövzuları, janrları, həcmi və təqdimatı barədə qərar verməyə imkan verəcək.
Məzmun marketinqinə sıfırdan başlayırsınızsa, məhsulunuzun hədəf auditoriyasını, eləcə də rəqib məhsulların media platformalarının hədəf auditoriyasını öyrənin.
Hədəf auditoriyanızın kim olduğunu başa düşmək üçün aşağıdakı suallara cavab tapmalısınız:
* Tipik tamaşaçı üzvünüz harada yaşayır?
* Onun sosial-demoqrafik xüsusiyyətləri: cinsi, yaşı, təhsili, peşəsi, gəlir səviyyəsi, ailə vəziyyəti, uşaqlarının olub-olmaması.
* İstehlak modeli: hədəf auditoriyanızın tipik nümayəndəsi yenilikçidir, yoxsa mühafizəkar?
* Qərarları özü qəbul edir, yoxsa onunla məsləhətləşirlər? Məsləhət olarsa, kimlə? Rəy liderləri/ekspertlər onun fikrinə və seçiminə təsir edirmi? Əgər bunu edirlərsə, bu liderlər kimdir? Ekspertlər kimlərdir?
* Müştəri məhsulunuzu haradan alır?
* Hansı sosial şəbəkələrə üstünlük verirsiniz? Hansı xəbər/analitik portallara daha çox vaxt ayırırsınız?
* Hədəf auditoriyanızın məhsulunuzla bağlı hansı qorxuları var? Onun məhsulunuzu almasına nə mane olur? Məhsulunuzdan istifadə etməklə istehlakçı hansı emosional və funksional fayda əldə edir?
Alınan məlumatlara əsasən, gələcək məzmununuzun regionallıq, maliyyəyə münasibət, yeni texnologiyalar və ekspert rəyi kimi parametrlərdən nə dərəcədə asılı olacağını artıq başa düşə bilərsiniz.
Bundan əlavə, hansı saytlarda işə başlamaq daha yaxşı olduğuna dair bir fikir əldə edəcəksiniz - saytı məzmunla doldurmalısınız, bütün enerjinizi sosial şəbəkələrə atmaq daha yaxşıdır və hansı sosial şəbəkələrə üstünlük vermək lazımdır.
Mövzu
Mövzuları necə və harada axtarmaq lazımdır
İstənilən məzmun planı mövzuların axtarışı ilə başlayır. Onları harada axtarmaq lazımdır?
Ən sadə şey rəqiblərin saytlarındadır. Rəqibin saytında və sosial şəbəkələrdə nəşrləri öyrənin. Hansıların ən populyar olduğuna baxın. Baxışlara, bəyənmələrə, repostlara, şərhlərin miqdarına (və keyfiyyətinə) diqqət yetirin. Tapıntılarınıza əsasən, öz mövzularınızı eskiz edin, lakin elə bir yanaşma ilə ki, bu, plagiat kimi görünməsin, məlum problemə təzə yanaşma kimi görünsün.
Sonra, tematik palitranızı şaxələndirmək üçün xarici təcrübəni öyrənin. Baxın, sizin kimi xarici şirkətlər öz bloqlarında/sosial şəbəkələrində nə dərc edirlər. Google-a gedirik, axtarış sahəsinə nişinizin adını daxil edirik, məsələn, süni intellekt, blog sözünü əlavə edirik - voila, mövzumuzla bağlı bloqların siyahısı var. Biz öyrənirik, gələcək saytımız üçün nəyin faydalı olacağını seçirik.
Başqa bir seçim: şəxsi təcrübəyə əsaslanaraq mövzular hazırlayın. Siz bu bazarda işləyirsiniz və təxminən bilirsiniz ki, nə ilə bağlıdır, biznesin və müştərinin hansı problemləri var. Komanda olaraq beyin fırtınası aparın və sonra uyğun variantları seçin. Unutmayın ki, onlar sizin auditoriyanızın mümkün qədər çox üzvü üçün uyğun olmalıdır.
Sorğu xidmətləri ilə işləmək - Wordstat, Spywords.ru (Rusiya üçün), Semrush.com (ABŞ üçün). Mövzunuzla bağlı əsas sorğuları axtarış çubuğuna daxil edin və insanların hansı kontekstdə axtardıqlarına baxın. Bu sizin mövzunuz olacaq. Əlbəttə ki, maşın öyrənməsi ilə əlaqədardırsa, bloqunuz üçün mövzu ola biləcək sorğuları vurğulamaq üçün oxlardan istifadə etmişəm.
Tematik forumları öyrənin: yalnız ən çox müzakirə olunan mövzuları yazın - bu, gələcək nəşrləriniz üçün əsas olacaqdır.
Əlavə olaraq, təkcə bazar seqmentinizdə deyil, bütövlükdə regionda/ölkədə baş verənlərə diqqət yetirin. Xəbəri onun sahənizə necə təsir edəcəyini və hədəf auditoriyanızın maraqlarına necə təsir edəcəyini vurğulayaraq təqdim edin.
Life hack: bizə özünüz haqqında danışın
Özünüz haqqında danışmaqla siz auditoriyanızı açırsınız: onlara istifadə etdikləri məhsulun tarixini öyrənməyə, onun istehsalının arxasında duran insanlar haqqında məlumat əldə etməyə və müştəri üçün -insan siması- olan şirkətə çevrilməyə imkan verirsiniz.
Nə paylaşmaq lazımdır?
Rəqəmlərə görə - rəqəmsal göstəricilərinizi mütəmadi olaraq yeniləyin və bu barədə platformalarınızda danışın.
Müəyyən bir məhsulun tarixi: xəttinizdə necə göründü? Hər halda onun hekayəsi nədir? Niyə onu istehsal edir/satırsınız/yaradırsınız? Bu cür məlumatlar məhsulun dəyərini artırır: razılaşmalısınız, ancaq demək olar ki, hər bir məhsulun öz hekayəsi var.
Məşhur insanlar və şirkətlərlə əməkdaşlıq, əhəmiyyətli layihələrdə iştirak haqqında.
İpucu: ekspert məqalələri yazın
Sizə lazım olan məlumatı müxtəlif resurslardan parça-parça toplamalı olduğunuz faktı ilə tez-tez rastlaşmısınızmı? Bu bezdirici və ruhlandırıcıdır! Çünki məzmun strategiyanıza ekspert məqalələri janrını daxil etməklə siz daimi trafik axını və həmçinin hədəf auditoriyanızın gözündə ekspert statusu alacaqsınız.
Ekspert məqalələri mövzunun bütün əsas aspektlərini əhatə edən dərin təhlillərdir. Mütəxəssis məqalələri yazarkən abstrak sözlərdən və anlaşılmaz terminlərdən qaçmağa çalışın - əgər onlarsız edə bilmirsinizsə, dərhal izah edin. Sizə lazım olan hər şey bir yerdədir- prinsipinə əməl edin.
Məqalənin məntiqi və başa düşülən strukturuna əməl edin - nəzəriyyədən başlayın, əsas hissədə onun praktikada necə işlədiyini söyləyin, halları paylaşın, nüanslar, qaydalar və onlara aid istisnalar haqqında danışın. Yekun olaraq - nəticələr/xülasələr, məsləhətlər və yoxlama siyahıları.
Kontent plan
Kontent plan nə, nə vaxt və nə haqqında yazacağınıza dair plandır. Məzmun planı həmçinin redaksiya planı, nəşr planı və ya müəyyən bir platformada nəşr cədvəli adlanır.
Layihənizdə məzmun marketinqini tətbiq etmək üçün ilk növbədə onun həyata keçirəcəyi məqsədlərə qərar verməlisiniz: bu, brend sadiqliyini artırmaq, satışları artırmaq, sosial şəbəkələri inkişaf etdirmək, brend ətrafında icma yaratmaq, brendin veb-saytına trafiki artırmaq, artırmaqdırmı? Sosial şəbəkələrdə abunəçilərin sayı. Məhz hədəflər sizə əsas mövzuların əsasını və nəşr cədvəlini formalaşdırmağa kömək edəcək.
Məzmun planı yaratmağa haradan başlamaq lazımdır?
Məqsədlərinizə əsasən məzmununuzu bir çox sahəyə paylayın. Birincisi, insanların paylaşacağı məzmun və bunun sayəsində daha çox insanın sizin haqqınızda biləcəyi məzmun: bunlar müxtəlif bələdçilər, həyat hikkələri, təlimatlar, yumordur.
İkincisi, bazar seqmentinizdə mütəxəssis olmağa kömək edəcək məzmun. Bunlar bazar araşdırması nəşrləri, ekspertlərlə müsahibələr və analitiklərdir.
Üçüncüsü, məhsul və xidmətlərinizi populyarlaşdıracaq məzmun: müqayisələr, rəylər, təlimatlar - məhsulunuzun niyə rəqiblərin məhsullarından daha yaxşı olduğunu aydın şəkildə izah edəcək hər şey.
İndi resurslarınızı qiymətləndirin: redaktor və/yaxud jurnalisti işə götürmək imkanınız varmı? Freelancerlərdən məzmun sifariş edə bilərsinizmi: jurnalistlər, kopirayterlər? Hər iki sualın cavabı -yox- olsa belə, təslim olmayın. Materialların vaxtaşırı, məsələn, həftədə bir dəfə görünəcəyini nəzərə alaraq məzmun planınızı hazırlayın.
Planlaşdırarkən, müxtəlif janrların və istiqamətlərin materiallarını alternativ etməyə çalışın. Faydalı bələdçi ilə başlayın, sonra ekspert rəyini dərc edin və sonra öz sahənizdə məhsul/xidmətlərin müqayisəsini hazırlayın.
Məzmun planınıza əlamətdar tarixlərə və bayramlara həsr olunmuş materialları daxil edin - belə mövzular üçün qeyri-trivial təqdimat tapa və daha böyük auditoriya cəlb edə bilərsiniz.
Life hack: planlaşdırma vasitələri
Məzmun planı yaratmaq üçün Google cədvəllərindən istifadə etmək rahatdır. Bu, redaksiya prosesinizin tələb etdiyi qədər çox insan tərəfindən müxtəlif cihazlardan eyni vaxtda istifadə edilə bilən sadə, rahat və pulsuz bir vasitədir. Google Cədvəl həm də nəşrlər haqqında hesabat vermək və baxışların sayı, unikal ziyarətçilər, baxış cihazları, trafik mənbələri və s. haqqında analitika toplamaq üçün əlverişlidir. Orada redaksiya mühasibatlığı da aparıla bilər.
Müəyyən bir tapşırıq üzrə işin necə getdiyini izləmək sizin üçün vacibdirsə, Trello-nu da sınaya bilərsiniz - bu, icraçıları, son tarixləri təyin etməyə, tapşırıq kartları yaratmağa, şərhlər buraxmağa, prioritetləri təyin etməyə imkan verən pulsuz tapşırıq izləyicisidir. Yoxlama siyahıları yaradın.
Ödənişli proqram təminatı arasında mən CoSchedule-ni qeyd edəcəm - məzmun planı yaratmağa və yeniləməyə, ifaçıları təyin etməyə, tapşırıqlar üzərində işi izləməyə, sosial şəbəkələrdə avtomatik dərc etməyə imkan verən xidmətdir (VKontakte və Odnoklassniki istisna olmaqla) və nəşrlər üzrə analitikləri izləyin. Xidmətin pulsuz sınaq müddəti 14 gündür, bundan sonra proqramın qiyməti ayda 19 dollardan başlayır.
Kontent tələbləri
Materiallar üzərində işə başlamazdan əvvəl həll edilməli olan başqa bir vacib vəzifə, onlara olan tələbləri müəyyən etməkdir.
Bütün nəşrlər faydalı olmalıdır - sizin üçün (şirkət brendinin təbliği və satışın artırılması); auditoriya üçün (yeni və faydalı məlumatlar, layf haklar); axtarış sistemləri üçün - əgər siz axtarış sistemlərinin tələblərini və material hazırlayarkən onların necə işlədiyini nəzərə alsanız, o zaman axtarış sistemləri sizi daha yaxşı sıralayacaq, nəticədə saytınız axtarış sorğularının ilk sətirlərində olacaq ki, bu da onun axtarışlarına təsir edəcək.
Başlıqlarla diqqətli olun - onlar konkret olmalı və müştəri üçün fayda (mütləq pul deyil) vəd etməlidir. Bu, şəxsin linki izləməsinə və materialı oxumasına təsir edəcək. Çox uzun başlıqlardan, aydın olmayan terminləri olan başlıqlardan və ya nadir hallarda istifadə olunan və buna görə də az tanınan abbreviaturalardan çəkinin. Məlumatlı və faydalı olmağa diqqət yetirin. Hər bir material üçün ən azı 5 fərqli başlıq tapmağa çalışın ki, ən yaxşısını seçə biləsiniz.
Məqalənin məzmunu başlığa uyğun olmalı, düzgün yazılmalı və formatlaşdırılmalıdır (sitatlar, işarələr, alt başlıqlar, vurğulamalar). Əgər istifadəçi materialı bəyənirsə, onu sosial şəbəkələrində paylaşacaq, nəticədə siz yeni müştərilər deyilsə, brendiniz üçün yeni auditoriya əldə edəcəksiniz.
Uzunluğu 1500-2000 simvoldan çox olan materiallar sitat və illüstrasiyalarla bölünərək alt başlıqlara bölünməlidir.
İllüstrasiyalar üzərində düşünməyə əmin olun. Google Diskdə foto arxivi yaradın, orada tematik qovluqlar yaradın və orada nələrin olduğu, şəklin nə vaxt çəkildiyi və mövzusu haqqında məlumatlar olan fotoşəkillər əlavə edin. İnfoqrafiya yaratmaq üçün xüsusi resurslardan istifadə edin. Bu, materialınızı vizuallaşdırmağa və onu daha yaddaqalan etməyə imkan verəcək, çünki əksər istifadəçilər vizual məlumatları daha yaxşı xatırlayırlar.
Məqalədə təqdim olunan bütün faktlar etibarlı olmalıdır.
Başqasının məlumatından istifadə edirsinizsə, müəllifi və mənbəyə işləyən linki göstərməyi unutmayın. İstifadə etdiyiniz bağlantıların etibarlı səhifələrə yönəldiyinə və keçid etdiyiniz mənbələrin etibarlı olduğuna əmin olun.
Materialların axtarış motorunun optimallaşdırılması
Məzmun siyasətiniz vebsayt və/və ya bloq vasitəsilə həyata keçiriləcəksə, materialların axtarış motorları tərəfindən -bəyənməsi- barədə düşünməlisiniz – o zaman onlar axtarış sorğularında daha yüksək yerlərə yerləşdiriləcək və nəticədə daha çox trafik cəlb edəcəklər.
Beləliklə, axtarış robotları üçün məzmunun mövzu ilə bağlı ən uyğun məlumatları nümayiş etdirməsi vacibdir.
Məzmun marketinqi ilə məşğul olmaq üçün SEO mütəxəssisi olmaq lazım deyil, lakin bəzi əsasları bilməyə dəyər. Mətndə nə olmalıdır:
Saytın bütün səhifələrində həm istifadəçilər, həm də robotlar üçün başa düşülən semantik URL olmalıdır.
Nəşrin tərtibatına diqqət yetirin: materiallarda başlıqlar, formatlaşdırılmış sitatlar, alt başlıqlar, illüstrasiyalar və saytın digər səhifələrinə keçidlər olmalıdır.
Layout edərkən başlıq, təsvir, açar sözlər sahələrinə diqqət yetirin. Axtarış nəticələrində materialın yeri mövzu ilə bağlı açar sözlərin olub-olmamasından asılı olacaq.
Materialların təşviqi
Məzmunu təbliğ etməyin pulsuz və pullu yollarına baxaq.
Pulsuz olanlara aşağıdakılar daxildir:
Korporativ poçt qutularından gələn e-poçtlar üçün imzada yeni saytlarınıza keçidlər;
Sosial şəbəkələrdə şəxsi profillər vasitəsilə məzmunun təşviqi - jurnalistləri və digər layihə komandası üzvlərini materialları paylaşmağa həvəsləndirmək;
Nəşrlərin mübadiləsi - material mübadiləsi, öz saytı üçün ekspert məqaləsi yazmaq üçün məzmunu da olan tərəfdaşlarla razılaşın və sizin üçün nəşr hazırlamağa icazə verin: beləliklə, siz qarşılıqlı şəkildə bir-birinizi təşviq edəcəksiniz;
Fikir liderləri ilə - bloqlarını minlərlə insanın izlədiyi ictimai insanlarla ünsiyyət qurun, saytınıza və ya müsahibəyə şərh verməklə razılaşın - əgər onlar sizin materialınızı profillərində qeyd etsələr, auditoriyasının bir hissəsi sizə gələcək;
Forumlarda, sual-cavab xidmətlərində müvafiq məzmunun yerləşdirilməsi
Niş media, kiçik xəbər/tematik media ilə əməkdaşlıq - siz onlar üçün öz mövzunuzla bağlı pulsuz, keyfiyyətli materialı reklamsız hazırlayırsınız və onlar bunu layihənizin qeydi ilə dərc edirlər.
Ödənişli təşviq üsullarına gəlincə, bu, sosial şəbəkələrdə, axtarış motorlarının reklam xidmətlərində reklamın alınması, materiallarınızın digər insanların resurslarında ödənişli dərc edilməsidir.
Optimal təşviq sisteminə həm ödənişli, həm də ödənişsiz üsullar daxildir.
Motivasiya
Mediada çalışan jurnalistlər üçün işlərinin motivasiyası ictimai rezonans və nüfuzlu mükafata namizəd olmaq imkanıdır. Bu, məzmun redaktorları üçün həmişə mövcud deyil, çünki məzmun marketinqinin məqsədləri bu və ya digər şəkildə şirkətin brendinin təşviqi, satışın artırılması, auditoriya əhatəsi aiddir. Buna görə də, məzmun redaksiyasının işçilərinin motivasiyası adətən müəyyən göstəricilərə nail olmaq üçün mükafatlarda ifadə olunur.
İşçilərin mükafat alacaqları ay, rüb, il üçün redaksiya məqsədləri təyin edin. Bu, müəyyən sayda baxış, abunəçi, repost əldə etmək və ya məzmun vasitəsilə müəyyən sayda potensial yaratmaq ola bilər. Yaxşı trafik cəlb edən materiallar, bəzən yazmaq həftələr çəkən ekspert məqalələri üçün əlavə ödənişlər təyin edin. Bütün bunlar işçilərin motivasiyasını artıracaq ki, bu da məzmunun keyfiyyətinə təsir edəcək.
Xülasə
Məzmun ümumən bir markanı və xüsusən də şirkət satışlarını tanıtmaq üçün bir fürsətdir. Bu, sizə auditoriyanıza faydalı olmağa, onlarla danışmağa, rəy almağa, onlara pulsuz keyfiyyətli məlumat verməyə və bununla da onların etibarını qazanmağa imkan verir.
Müxtəlifliyi və şirkət məqsədlərinə uyğunluğu vurğulayan məzmun planı hazırlayın. Məzmunla işləmək və redaksiya işini təşkil etmək üçün həm pulsuz, həm də pullu vasitələrdən istifadə edə bilərsiniz.
Məzmun tələblərini inkişaf etdirərkən, onu həm ziyarətçilər, həm də axtarış robotları üçün rahat etmək barədə düşünün - əsas mətn optimallaşdırılmasına diqqət yetirin.
Redaksiya heyətini həvəsləndirmək üçün sadə və aydın məqsədlər qoyun, onlara nail olduqdan sonra alacaqlar. Bu, insanları işlərindən daha çox məmnun edəcək.

Dünya Bazarında Qızılın Qiyməti Artıb
Dünya bazarında qızılın qiyməti təxminən bir faiz artaraq tarixdə ilk dəfə...