TOP 45- işlək Linkbildinq Strategiyası

TOP 45- işlək Linkbildinq Strategiyası
saw 50     

TOP 45- işlək Linkbildinq Strategiyası

Axtarış nəticələrində görünürlük əldə etmək üçün istənilən resurs keyfiyyətli saytlardan keçidlərə ehtiyac duyur. Veb ustaları link qurma strategiyası qurmaq və link profilini eyni səviyyədə saxlamaq üçün çox vaxt sərf edirlər.

Tipik olaraq, SEO mütəxəssisləri təşviq edilən layihənin xüsusiyyətlərindən asılı olaraq bir neçə link qurma metodundan istifadə edirlər. Bu, təbii link kütləsi yaratmağa və axtarış motoru filtrlərindən minimal qorunma zəmanəti almağa kömək edir.

Çoxlu link qurma strategiyalarından istifadə müxtəlif layihələrdən geri bağlantılar almağa imkan verir. Rəqiblər aktiv şəkildə əlaqə qurmurlarsa, keyfiyyətli bağlantılar sayəsində saytın SERP-də onları məğlub etmək şansı var.

1. Linkbildinq nədir?

Link bina və ya bir keçid kütləsinin aktiv qurulmasıdır. Veb ustaları və SEO mütəxəssisləri birjalarda, birbaşa sayt sahiblərindən geri bağlantılar ala və ya təbii profil yaratmaq üçün paylaşılan proqram mənbələrindən istifadə edə bilərlər.

2023-cü ildə hər hansı bir nişdə saytları təşviq edərkən keçid faktorları hələ də böyük əhəmiyyət kəsb edir. İnformasiya mövzularında axtarış nəticələrinin zirvəsinə çıxmaq hətta keçidlər olmadan da mümkündür. Lakin kommersiya seqmentində rəqabət çox yüksəkdir və linkin qurulması layihənin böyüməsində əsas amil ola bilər.

Başlayan veb ustaları tez-tez bankı pozmadan geri bağlantıları necə əldə edəcəyi ilə maraqlanırlar. Veb saytın tanıtımı üçün büdcə azdırsa, siz forumlarda, kataloqlarda, sual-cavab portallarında, sosial şəbəkələrdə və digər mənbələrdə geri bağlantılar yerləşdirə bilərsiniz.

Bu cür bağlantıların reytinqə minimal təsir göstərdiyini nəzərə almağa dəyər. Onlar profilinizi gücləndirmək üçün uyğundur, lakin resursunuzu uğurla tanıtmaq üçün həmişə pulsuz olmayan etibar layihələrindən qeydlərə ehtiyacınız olacaq.

Hər hansı bir nişdə bir layihənin təbii bağlantılar şəklində -təhlükəsizlik yastığı- olmalıdır, lakin müvəffəqiyyətli təşviqatın əsası müvafiq mövzularda nüfuzlu saytlarda yerləşdirilən açarlar şəklində lövbərləri olan geri bağlantılardır.

1.1. Geri bağlantılar həqiqətən vacibdirmi?

Bağlantı faktorları axtarış sistemi sıralama alqoritmlərinin əsasını təşkil edir. Google-un inkişafının ilkin mərhələlərində keçidlər resursun keyfiyyətinin əsas göstəricisi idi. Əgər nüfuzlu saytlar onunla əlaqələndirilirsə, alqoritmlər bunun etibar etməyə dəyər olduğunu bilirdilər.

Zamanla sıralama alqoritmləri yaxşılaşdı, lakin keçidlərin təsiri azalmadı. Google sadəcə olaraq geri keçid keyfiyyəti meyarlarını tətbiq etdi: əgər sayt kifayət qədər yüksək keyfiyyətli geri keçidlərə malikdirsə, o, üzvi nəticələrdə üstünlük əldə edir.

Hər il yüksək keyfiyyətli geri keçidlərin qiyməti artır, çünki nüfuzlu layihələrdən bağlantılara tələbat artır. Ancaq bütün səylərinizi bir link qurma strategiyasına yönəltmək lazım deyil; profilinizi tez bir zamanda böyütmək üçün 3-4 yanaşma tətbiq edə və onları miqyaslandıra bilərsiniz.

2. SEO üçün Link Qurma Texnikalarının Əhəmiyyəti

Google, sıralama alqoritmlərini manipulyasiya etdikləri üçün saytları cəzalandırır və SEO bağlantılarına əsaslanan layihələrlə mübarizəyə xüsusi diqqət yetirir. Axtarış motorunun nümayəndələri dəfələrlə qeyd ediblər ki, geri keçidlər təbii şəkildə görünməlidir və hər hansı süni qeydlər reytinqə təsir etmir.

Baxmayaraq ki, praktikada sponsorluq əlaqələri ilə bağlı vəziyyət o qədər də aydın deyil. Açar söz spam ilə çoxlu kommersiya lövbərlərindən istifadə etməsəniz və profilinizə təbii geri keçidlər əlavə etsəniz, axtarış motorlarından sanksiya riski nəzərəçarpacaq dərəcədə azalacaq.

Bağlantı qurma üsullarının düzgün seçimi aşağıdakılardan asılıdır:

* əlaqə qurma sürəti;

* üzvi nəticələrdə görünmə dinamikası;

* tərəqqi sürəti;

* linkin saxlanma müddəti.

Tipik olaraq, saytlar həddindən artıq keçid mübadiləsi və ya uyğunsuz mövzular səbəbindən alqoritmlərin diqqətinə düşür. Smartfon qutularının onlayn mağazası heyvanlar haqqında məlumat layihəsindən çoxlu geri bağlantılar alırsa, mövzuların üst-üstə düşməməsi rol oynayacaq. Uyğun olmayan yerləşdirmələr təbliğ olunan sayta zərər verir.

3. Keyfiyyətli əlaqənin əlamətləri

Bütün bağlantılar axtarış motorlarının reytinqinə təsir göstərmir və bəzi geri bağlantılar hətta cərimələrlə nəticələnə bilər. Buna görə də, sayt sahibləri yerləşdirmə şərtləri ilə razılaşmadan əvvəl hər bir donoru diqqətlə yoxlamalıdırlar.

Əgər donor və alıcı arasında əlaqə yoxdursa, layihənin etibarlılığı heç nə demək deyil. Buna görə də, keyfiyyətli bir əlaqə üçün əsas meyar aktuallıqdır. Mövzunun üst-üstə düşməsi keçidi effektiv edir, lakin Google alqoritmləri yerləşdirmənin qeyri-təbii olduğuna dair bir çox başqa siqnallar alırsa, o, rədd edilə bilər.

Bir geri keçid qlobal miqyasda reytinqlərə təsir göstərmir. Saytın link profilində nüfuzlu layihələrdən çoxlu qeydlər varsa və alqoritmlərdə keçidlərin təbiiliyi ilə bağlı heç bir şikayət yoxdursa, üzvi axtarış nəticələrində layihənin reytinqi yüksələ bilər.

3.1. Səhifə Səlahiyyəti

Linkin keyfiyyəti onun hansı səhifədə olmasından çox asılıdır. Əgər bu səhifə düzgün əlaqələndirilibsə və nüfuzlu mənbələrdən geri keçidlər varsa, yerləşdirmə effektiv hesab edilə bilər.

Bir çox webmaster yeni bir səhifədə geri keçidin inteqrasiyası ilə bağlı danışıqlar aparmağa çalışır və məzmunun keyfiyyətinə kifayət qədər diqqət yetirmir. Bağlantı qurma strategiyasının həyata keçirilməsi, keçid yerləşdirməsindən maksimum fayda əldə etməyi nəzərdə tutur və səhifə etibarı birbaşa gəlirlərə təsir göstərir.

3.2. Saytın səlahiyyəti

Donorun etibarlılığı çoxlu sayda amillərdən ibarətdir. Siz yalnız domen keçid ölçülərinə diqqət yetirməməlisiniz. Məzmun keyfiyyətinə, trafikin həcminə, nişdəki mövqeyə və digər xüsusiyyətlərə diqqət yetirmək lazımdır.

Bir sayt bir nişdə yüksək görünmə qabiliyyətinə malikdirsə və aktiv təşviqat illərində trafik heç vaxt kəskin şəkildə azalmayıbsa və link profili hər ay böyüyürsə, bu, layihənin nüfuzunun təsdiqi hesab edilə bilər.

3.3. Saytın uyğunluğu

Qeyri-təbii geri bağlantıların əsas göstəricisi donor və alıcı arasında mövzuların üst-üstə düşməməsidir. Google süni keçidləri müəyyən etmək və ondan sui-istifadə edən saytları cəzalandırmaq üçün alqoritmlərin hazırlanmasına çoxlu resurs yatırır.

Bağlantı qurma strategiyası hərtərəfli olmalıdır, lakin nüfuzlu bağlantılar ardınca, bir neçə SEO səhvinin irəli sürülən resursun əvvəlki nailiyyətlərini ləğv edə biləcəyini unutmayın. Buna görə də, təbiiliyə diqqət yetirməyə və digər mövzularda nüfuzlu layihələrdən bağlantılar üçün axtarış motorlarının reytinqini qurban verməməyə dəyər.

3.4. Səhifədəki keçid mövqeyi

Google alqoritmləri yalnız yerləşdirmələrin təbiiliyinə nəzarət etmir, həm də linkin səhifədəki mövqeyini təhlil edir. Məsələn, bütün səhifələrdə başdan-başa yerləşdirildikdə, sanksiya riski artır. Əgər geri keçid məqalədə ahəngdar görünürsə, narahat olmaq üçün heç bir səbəb yoxdur.

Bir keçidi məzmuna müxtəlif yollarla birləşdirə bilərsiniz, lakin yerləşdirməyə istifadəçi tərəfindən baxmaq lazımdır: təbii görünürsə, səhifəni indeksləşdirmə üçün etibarlı şəkildə təqdim edə bilərsiniz. Həddindən artıq optimallaşdırma adətən əl ilə məhdudiyyətlər şəklində fəlakətli nəticələrə səbəb olur.

3.5. Anker mətni

Bağlantı qurma üsullarını seçərkən, lövbər siyahısının yaradılmasına xüsusi diqqət yetirməlisiniz. Ona təkcə kommersiya açarlarını deyil, həm də alqoritmlərin gözündə təbii görünəcək ifadələri əlavə etmək məsləhətdir.

Axtarış motoru robotları üçün çox vaxt həlledici siqnala çevrilən lövbərlərdir. Amillərin birləşməsinə əsaslanaraq, onlar saytın sponsorlu bağlantılardan sui-istifadə etdiyini görür və görünürlüyünü məhdudlaşdırmağa qərar verirlər. Buna görə də, sanksiyalar tətbiq edildikdən sonra reytinqi bərpa etməkdənsə, lövbərlərin təhlükəsiz siyahısını tərtib etməyə vaxt sərf etmək daha yaxşıdır.

3.6. Birgə görünüş

Bütün SEO mütəxəssisləri və veb ustaları bağlantılar mübadiləsi ilə yerləşdirmələrin şübhəlilik səviyyəsini azalda biləcəkləri barədə düşünmürlər. Əgər donor və resipient eyni nişdə işləyirlərsə, birgə qeyd reklam kampaniyasının daha təbii olmasına kömək edəcək.

Google istənilən link mübadiləsi sxemlərinə qarşıdır, lakin geri keçidlər məzmuna yaxşı inteqrasiya olunarsa, alqoritmlərin heç bir şikayəti olmayacaq. Veb ustaları bağlantılar alır və nadir hallarda qeydlər göndərməyi təklif edirlər, baxmayaraq ki, bu taktika faydalı ola bilər.

3.7. Nofollow və Dofollow etiketləri

Geri bağlantı əldə etməyin bir çox üsulları dofollow geri bağlantıları əldə etməyə yönəlmişdir, lakin bu, Google alqoritmlərinin diqqətini cəlb edə bilən açıq link çəkisinin yüksək payıdır.

Nofollow/Dofollow nisbəti fərdi olaraq seçilməlidir. Nofollow olmayan bağlantılar daha yüksək qiymətləndirilir, lakin bir neçə il əvvəl Google atributla işləmə tərzini dəyişdi və ona işarə kimi baxdı. Veb ustaları əvvəllər bu cür yerləşdirmələrin reytinqlərə təsir etdiyindən şübhələnirdilər, lakin 2019-cu ilə qədər rəsmi təsdiq yox idi.

4. 2023-cü ildə Ən Yaxşı Link Qurma Strategiyaları

Bir çox əlaqə qurma üsulları var və təbii link profili yaratmaq üçün mümkün qədər çox variantdan istifadə etməlisiniz. Sonra yalnız müvafiq sorğular üçün görünürlük əldə etmək üçün deyil, həm də SEO bağlantılarına görə özünüzü sanksiyalardan qorumaq üçün hər şans var.

Geri bağlantıların yerləşdirilməsi strategiyası hər bir halda fərqlidir, lakin geri bağlantı əldə etməyin ən yaxşı yolu keyfiyyətli məzmundur. Bir saytın qeydi faydalı bir məqaləyə və ya foruma şərhə daxil edilərsə, link səviyyəsinə əlavə olaraq, təşviq edilmiş resurs üçün hədəf auditoriya əldə edə bilərsiniz.

Avtomatlaşdırılmış keçid qurma sistemlərindən istifadə etməmək daha yaxşıdır, çünki alqoritmlər yalnız link ölçülərini təhlil edir və donorun keyfiyyətini yoxlayırlar. Resursdan geri keçid yerləşdirməzdən əvvəl hərtərəfli təhlil aparmaq və yerləşdirmənin təhlükəsizliyi ilə bağlı şübhələr yaranarsa əməkdaşlıqdan imtina etmək lazımdır.

4.1. Yayılma texnikaları

Yayım üsulları sayt sahibləri və ya nümayəndələri ilə qarşılıqlı əlaqəni əhatə edir. Hər bir üsul yalnız bir keçid yerləşdirməyi deyil, məzmun səviyyəsində qarşılıqlı əlaqəni də əhatə edir.

Link qurma strategiyasından istifadənin effektivliyi e-poçt marketinqinin keyfiyyətindən asılıdır. Çoxlu bağlantılar əldə etmək üçün onlarla potensial tərəfdaşlarla əlaqə saxlamalı və fərdi təkliflər yaratmalısınız.

Yayım əlaqə qurmağın mürəkkəb üsullarına aiddir, lakin bu, birjalarda mövcud olmayan resurslardan geri bağlantılar əldə etməyə imkan verir. Uğurlu kampaniyalar üçün sizə donorları təhlil etmək üçün xidmət, e-poçt xəbər bülletenləri üçün platforma və e-poçt vasitəsilə qarşılıqlı əlaqənin effektivliyini izləmək lazımdır.

4.1.1. Qonaq yazıları

Qonaq göndərilməsi SEO üçün ən populyar link qurma strategiyalarından biridir. Texnika nüfuzlu saytlarda məzmunun yerləşdirilməsini nəzərdə tutur. Təşviq edilmiş resursa indeksləşdirilmiş keçidlə yanaşı, hədəf auditoriya da gələ bilər.

Qonaq göndərilməsi müxtəlif mövzulu layihələr üçün istifadə edilə bilər, lakin hər bir halda yanaşmanın fərqli olacağını nəzərə almağa dəyər. Kommersiya layihələri üçün keys metodundan istifadə edə, informasiya layihələri üçün isə vizual məzmun yarada bilərsiniz.

4.1.2. Link mübadiləsi

Bağlantıların mübadiləsi elə olmalıdır ki, axtarış motoru alqoritmlərinin yerləşdirmənin təbiiliyi ilə bağlı şikayətləri olmasın. Məzmun marketinqi vebmasterlərin köməyinə gəlir ki, bu da onlara etibar layihələrindən bağlantılar əldə etməyə imkan verir.

Link mübadiləsi sxemi yalnız potensial donorlar üçün maraqlı ola biləcək köhnə saytlar tərəfindən istifadə edilə bilər. Siz faydalı məlumat məhsullarının - tədqiqatların, infoqrafikanın, keyslərin köməyi ilə nüfuzlu layihələrin diqqətini cəlb edə bilərsiniz. Vizual şablonlar yüksək keyfiyyətli olmalıdır, əks halda sayt nümayəndələri əməkdaşlıqda maraqlı olmayacaqlar.

4.1.3. Qarşılıqlı qonaq blogu

Qarşılıqlı məzmunun yerləşdirilməsi təbii bağlantılar əldə etməyin məşhur yollarından biridir. Təqdim olunan resurs potensial tərəfdaşlar üçün maraqlıdırsa, pulsuz olaraq geri keçid əldə etmək şansı var.

Effektiv qonaq bloqunun əsas vasitəsi keyfiyyətli məqalələrdir. Yalnız nüfuzlu bir resursdan bir keçid əldə etmək deyil, həm də tamaşaçı cəlb etmək lazımdırsa, viral və həmişəyaşıl məzmuna mərc etməyə dəyər. Kommersiya layihələri yeni müştərilər, informasiya layihələri isə daimi ziyarətçilər əldə edə bilər.

4.1.4. Xidmət/məhsul haqqında rəy yazmaq və link istəmək

Bir çox optimizatorlar məhsullar, xidmətlər və ya xidmətlər haqqında rəylər yazmağı əlaqə qurmağın ən yaxşı yolu hesab edirlər. Brend nümayəndələri yalnız əsas səhifədə geri keçid yerləşdirə bilməz, həm də sosial şəbəkələrdə yazı dərc edə bilərlər.

Rəy yazma metodu yalnız məzmunun hazırlanmasına kifayət qədər diqqət yetirdiyiniz halda işləyə bilər. Böyük layihələr belə linklər göndərmir. İnternetdə yüzlərlə eyni rəy artıq dərc olunubsa, hər kəsə geri bağlantılar qoymağın mənası yoxdur.

4.1.5. Sponsorlu yazılar

Sponsorlu məzmun etibarlı mənbələrdən bağlantılar əldə etməyin ən asan yollarından biridir. Bir neçə il əvvəl Google bu cür səhifələrə keçidləri qeyd etmək üçün xüsusi atribut əlavə etdi. Axtarış motorunda sponsorlu yazılara qarşı heç bir şey yoxdur, lakin onlar yüksək keyfiyyətli olmalıdır.

Linkbait çox sayda klik gətirə bilər, lakin təsir qısamüddətli olacaq. Bütün layihələr bu formatda məzmun yerləşdirməyə razı deyil və üzvi axtarışda təşviq etmək üçün yüksək keyfiyyətli səhifələrdən mümkün qədər çox bağlantı əldə etmək vacibdir.

4.1.6. Resurs səhifələrinə giriş

Resurs Səhifəsinə əlavə etmək müxtəlif səviyyəli layihələr üçün uyğun olan klassik link qurma texnikasıdır. Texnikanın əsas üstünlüyü ondan ibarətdir ki, yüksək keyfiyyətli məzmun sayəsində resurs səhifələri yaradan istənilən etibar saytından geri keçid əldə edə bilərsiniz.

Link qurma yanaşması mümkün olan ən təhlükəsiz hesab olunur, çünki yerləşdirmələr təbii görünür və Google-un alqoritmləri onları sponsor kimi tanımır. Ancaq Resurs Səhifəsinə daxil olmaq həmişə asan olmur, xüsusən də yüksək rəqabət olduqda. Yeni materiallar ahəngdar şəkildə mövcud olanları tamamlamalı və ya mövzunu yeni bucaqdan açmalıdır.

4.1.7. İtirilmiş bağlantıların bərpası

Bəzi optimallaşdırıcılar linkin qurulmasına çox diqqət yetirir və geri bağlantıların işinə daim nəzarət etmək lazım olduğunu unudurlar. Situasiyalar tez-tez əvvəllər yerləşdirilən bağlantılar yox olduqda baş verir və bu, profilin zədələnməsinə səbəb olur.

Qeyd itibsə, resurs nümayəndəsi ilə əlaqə saxlamalı və səhvi düzəltməyi xahiş etməlisiniz. İddialar yalnız geri keçid sponsorluq edildiyi təqdirdə edilə bilər. Resurs sahibinin təşəbbüsü ilə başqa bir istinad domen ortaya çıxdısa, bərpa şansları azalır.

İtirilmiş geri bağlantılara qırıq bağlantılar da daxil ola bilər. Bu halda, siz saytın nümayəndəsi ilə əlaqə qurmalı və ona link vermək təklif olunan məzmunun faydalılığına inandırmalısınız. Əgər irəliləyiş əldə olunarsa, vebmaster yalnız səhifənin mənbə kodunda dəyişiklik etməli olacaq.

4.1.8. Bağlantılar olmadan qeydlərə dair iddialar

Əlaqəsiz qeydlər haqqında iddialar ən yaxşı əlaqə qurma strategiyaları hesab edilə bilər. Xarici resursun səhifəsi təşviq edilən layihənin məzmunundan qismən istifadə edirsə, optimallaşdırıcının geri keçid istəməsi üçün əsas var.

Əksər hallarda sitatlar qaydalara əməl edir, lakin aktiv keçidləri olmayan qeydləri tapa bilsəniz, qeydlərə nəzarət etməli və sorğu göndərməlisiniz. Metoddan istifadə etmək üçün sizə yalnız bir e-poçt müştərisi və məktub göndərmək üçün vaxt lazımdır.

4.1.9. Şəkillərin icazəsiz istifadəsi nəticəsində əldə edilən keçidlərin təmin edilməsi

Təbliğ olunan resursun məzmunu unikal media məzmunundan istifadə edirsə, zaman keçdikcə o, yüzlərlə digər layihə üzrə məqalələrin bir hissəsinə çevrilə bilər. Buna nəzarət etməli və siyahıdakı hər bir sayta sorğu göndərməlisiniz.

Xarici resurslarda təsvirlərin istifadəsinə nəzarət etmək üçün siz IMATAG Monitor və ya oxşar imkanlara malik xidmətlərdən istifadə edə bilərsiniz. Veb ustası canlı keçid əlavə etməyə razı deyilsə, Google Şəkillərdə DMCA ləğvi sorğusu göndərmək üçün əsaslar var.

4.1.10. Mediadan bağlantılar

Media layihələri məzmun hazırlayarkən xarici mənbələrdən alınan məlumatlardan istifadə edərsə, mənbələrə keçidlər əlavə edir. Siz bundan yararlana və media saytları vasitəsilə infoqrafika, araşdırma və ya digər informasiya məhsullarını yaymaq olar.

Bu formatda reklam kampaniyaları praktiki olaraq pulsuz olacaq. İstədiyiniz nəticəni əldə etmək üçün sadəcə iş üçün məzmun müəllifinə pul ödəməli və düzgün texniki spesifikasiyalar təyin etməlisiniz.

Mediadan olan bağlantılar link profilinizi zəiflətmək üçün əladır, lakin siz onlara diqqət yetirməməlisiniz, çünki xəbər məzmununun ömrü orta hesabla 1-3 gündür. Bundan sonra nəqliyyat axını tədricən sıfıra enəcək.

 4.2. Kütləvi marketinq

Kütləvi marketinq təbii əlaqələr yaradan strategiyalara aiddir. Forumlardakı rəylər, vebsayt kataloqlarındakı səhifələr, sual-cavab portallarında və digər saytlarda şərhlər saytın və brendin müsbət imicini formalaşdırır.

Effektiv izdiham marketinqinin əsası geri bağlantılar və doldurulmuş hesabların yerləşdirilməsi üçün resursların siyahısıdır. Güvən layihəsindən tez bir zamanda geri keçid əldə edə bilməyəcəksiniz, çünki moderatorlar spamları diqqətlə izləyir və bütün şübhəli yazıları və şərhləri silirlər.

Link məzmunda üzvi görünməli və layihə nümayəndələri arasında şübhə doğurmamalıdır. Yalnız bundan sonra onun uzun müddət mövzuda qalacağına və dərc edildikdən bir neçə saat sonra itməyəcəyinə arxalana bilərsiniz.

Kütləvi marketinqin yerləşdirilməsinin xarakterinə görə onu avtomatlaşdırmaq çətindir. Hesabların qeydiyyatı üçün alət yaratmaq mümkündür, lakin hər bir saytda yerləşdirmə ardıcıllığı fərqlidir. Buna görə işi təcrübəli bir link qurucusuna həvalə etmək daha yaxşıdır.

4.2.1. Forumlarda müzakirələr

Forumların uzun müddət axtarış motorlarında təşviqə minimal təsiri olan əlaqə təsərrüfatlarına çevrildiyinə dair bir fikir var. 2023-cü ildə aktiv və moderativ resurslar tapmaq çətindir, lakin müxtəlif nişlərdə hələ də keyfiyyətli saytlar var.

Forumlarda yerləşdirməyi geri bağlantılar əldə etməyin sadə bir yolu kimi düşünməyin. Bəzən moderatorlar məzmunun keyfiyyətindən asılı olmayaraq xarici keçidləri olan yazıları tez silirlər. Onların sayıqlığını sakitləşdirmək üçün təcrübə və bacarıq lazımdır.

4.2.2. Bloq şərhi

Bloq şərhləri hələ də link yaratmaq üçün istifadə edilə bilər, lakin əksər linklər nofollow və ugc atributları ilə bağlanacaq. Bu cür geri bağlantılar link profilinin əsasına çevrilə bilməz və sanksiyalara qarşı təbii müdafiə yaratmaq üçün əladır.

Şərhlərin yerləşdirilməsini avtomatlaşdırmaq üçün siz ZennoPoster üçün şablonlardan istifadə edə bilərsiniz, lakin mətni əl ilə yazmaq daha yaxşıdır. Baxmayaraq ki, moderasiya zamanı resursun sahibi linki silməyəcək.

4.2.3. Suallar və Cavablar Saytları

Reddit kimi sual-cavab saytları tez-tez bağlantı qurmaq üçün istifadə olunur və geri bağlantılar əldə etmək üçün ən əlçatan platformalardan biridir. Düzgün yanaşma ilə profilinizdə yeni backlink ilə yanaşı, hədəf auditoriyanı sayta cəlb edə bilərsiniz.

Bu cür layihələrin əsas üstünlüyü çox yönlüdür. Qaydalarla qadağan edilənlər istisna olmaqla, onlarda istənilən xarakterli məzmun dərc edə bilərsiniz. 

 4.3. Şəxsi Bloq Şəbəkəsi (PBN)

Şəxsi blog şəbəkələri adətən təcrübəli SEO mütəxəssisləri tərəfindən istifadə olunur, çünki link qurma strategiyası kifayət qədər mürəkkəbdir və xüsusi bilik tələb edir. PBN yaratmaq üçün sizə müəyyən sayda domen, keyfiyyətli məzmun və geri bağlantılar lazımdır.

Eyni zamanda onlarla veb sayt hazırlamaq çətindir, çünki maliyyə xərcləri çox yüksək ola bilər. Buna görə də, bir çox optimallaşdırıcılar tərk edilmiş domenlərin alınmasına güvənir və beləliklə, PBN-nin bir hissəsi olan saytlar üçün bağlantılar almaq vəzifəsini bağlayır.

Düşmə domenlərindəki layihələrin üstünlüyü ondan ibarətdir ki, onlar yönləndirmədən istifadə edərək əsas sayta əlavə oluna bilər. Bu strategiya aktiv əlaqə qurmağa sərmayə qoymaq istəməyən bir çox optimallaşdırıcılar tərəfindən istifadə olunur.

PBN ilə işləməyin dezavantajı odur ki, dəstəyə çox vaxt sərf etməli olacaqsınız. Hətta bir səhv etsəniz, bütün şəbəkə Google tərəfindən sanksiyalara məruz qala bilər. Əsas layihənin də SEO tövsiyələrini pozan resurslarla əlaqəli olması riski var.

4.4. Yönləndirməyə əsaslanan bağlantılar

İstiqamətləndirmələrə əsaslanan keçidlərdən istifadənin məqsədəuyğunluğu optimizatorlar arasında çoxdan müzakirə edilmişdir. Bəzi ekspertlər hesab edirlər ki, çəki köçürmürlər və heç bir atribut olmadan standart geri bağlantılardan daha yaxşı bir şey yoxdur.

Google əməkdaşı Gary İlsh hələ 2016-cı ildə qeyd etdi ki, 30 dəfə yönləndirmə PageRank-i itirmir. Hər bir səhifənin PR dəyəri olduğunu xatırlayırsınızsa, yönləndirmə zamanı səhifənin səlahiyyəti problemsiz köçürülməlidir.

Yönləndirmələrə əsaslanan bağlantılardan qorxmamalısınız, çünki İnternetdə kopyalanmış məzmunu olan yüzlərlə keyfiyyətsiz resurs görünür və donor reytinqi əziyyət çəkmir. Ancaq yönləndirmələrdən həddindən artıq istifadə etməməlisiniz - alqoritmlər bunu həyəcan verici bir siqnal kimi qəbul edə bilər. Xüsusilə veb ustası Search Console-da bağlantıları rədd etmirsə.

 4.6. Web 2.0 bloqları

Veb 2.0 saytları blog platformaları üzərində qurulur və adətən veb ustaları tərəfindən əsas resursa keçid verən peykləri tanıtmaq üçün istifadə olunur. Məzmun yerləşdirmək imkanı olan platformalar əsasında siz həmçinin PBN qura bilərsiniz.

Optimizatorlar tez-tez veb ring link mübadiləsi sxemindən istifadə edirlər. Onun mahiyyəti siyahıdan sonrakı və əvvəlki layihələrə geri bağlantılar təmin etməkdir. Bu texnikadan istifadə edərkən sanksiyalara məruz qalma riski əhəmiyyətli dərəcədə artır.

Google nümayəndələri açıq şəkildə bildiriblər ki, Web 2.0 saytlarından olan keçidlər reytinqə təsir etmir, lakin onlardan profili canlandırmaq üçün istifadə edilə bilər. Bu qeydləri əldə etmək asandır, baxmayaraq ki, onlar qonaq yazılarından və ya sponsorlu yerləşdirmələrdən geri bağlantıları əvəz etmir.

4.7. Press relizlər

Klassik press-relizlər şablon formatında təqdim edildiyi üçün istifadəçilərə dəyər vermir. Əvvəllər strategiya press-relizlərin yerləşdirilməsi platformalarından pulsuz bağlantılar əldə etmək üçün fəal şəkildə istifadə olunurdu.

Hal-hazırda, məşhur saytlarda spamın yüksək səviyyəsinə görə, press-relizlərdən olan bağlantıları, şübhəsiz ki, əlaqə qurmağın ən yaxşı yolu adlandırmaq olmaz. Xəbər yazılarından bağlantıların trafik yaratmaq ehtimalı azdır, ona görə də yerləşdirmələrin dəyəri minimaldır.

4.8. Məzmun yaradılmasını əhatə edən üsullar

Məzmun marketinqi yüksək keyfiyyətli bağlantılar əldə etmək üçün effektiv vasitədir. Düzgün istifadə etsəniz, ödənişli əsaslarla yerləşdirməyən və birjalar vasitəsilə satış sxemlərində iştirak etməyən layihələrdən geri bağlantılar əldə edə bilərsiniz.

Məzmun yaratmaq çox vaxt və resurs tələb edə bilər, lakin son nəticə xərcə dəyər olacaq. Məsələn, cari mövzuda infoqrafika yaratsanız, ondan yüzlərlə media orqanı istifadə edə bilər - və təbliğ olunan resurs çoxlu sayda keçid alacaq.

Məzmun marketinqi heç vaxt köhnəlməyəcək ən müasir əlaqə qurma strategiyalarından biridir. Təcrübəli yazıçının köməyinə müraciət etsəniz və müntəzəm olaraq araşdırma dərc etsəniz, infoqrafika yaratsanız və sorğular keçirsəniz, davamlı olaraq geri bağlantılar əldə edə bilərsiniz.

4.8.1. Göydələn texnologiyası

Göydələn texnikası məzmunun təkmilləşdirilmiş versiyasını yaratmağı nəzərdə tutur. Hazır informasiya məhsulunu götürüb onun dəyərini artırmaq lazımdır. Bu metodun dezavantajı ondan ibarətdir ki, məzmunun bir hissəsi hamıya məlum olan məlumatlardan ibarət olacaqdır. Ancaq unikal məzmun da olmalıdır, əks halda heç kim səhifəyə keçid etməyəcək.

Bu üsulu yeni adlandırmaq olmaz, lakin az adam istifadə edir. Optimizatorlar üçün birjada bir neçə geri keçid almaq daha asandır, nəinki texniki spesifikasiyalar tərtib etmək, müəllifi axtarmaq və məzmunun yayılmasına nəzarət etmək üçün vaxt sərf etmək.

4.8.2. Dəyirmi masalar

Dəyirmi masalar iştirakçıların bir və ya bir neçə mövzunu müzakirə etdiyi mini konfranslardır. Dəyirmi masa, hər biri faydalı hesabat hazırlayacaq müvafiq biliklərə malik iştirakçıları dəvət etməklə dəyərli məlumat mənbəyinə çevrilə bilər.

Müzakirələrin nəticələrinə əsasən siz məruzələrin mətn variantlarını hazırlaya, onları yaymaq və məruzəçilərdən öz platformalarında elanlar vermələrini xahiş edə bilərsiniz. Nəticə sosial şəbəkələrdə və ya bloqlarda pulsuz qeydlər və reklamlardır.

 4.8.3. Video transkript

Bütün videolar nəticədə mətn məzmununa çevrilmir. Bu, faydalı məlumatları yenidən paketləmək və keyfiyyətli geri bağlantıların necə qurulacağı sualına cavab olaraq istifadə etmək üçün istifadə edilə bilər.

İnfluencerin yer aldığı videonun transkripsiya edilməsi onun sosial şəbəkələrində yalnız pulsuz reklam deyil, həm də hədəf trafiki gətirə bilər. Təbliğ olunan layihənin yeri videonun mövzusuna uyğundursa, cəlb olunan istifadəçilərin bəziləri vaxtaşırı sayta daxil olub tamaşaçıların özəyinə çevrilə bilərlər.

4.8.4. Dizayn əsaslı üsullar

Məzmundan istifadə edərək bağlantı qurmaq üçün onlarla səhifəlik araşdırma yazmağa ehtiyac yoxdur. Dizayn əsaslı bir yanaşma istifadə edilə bilər. Məsələn, qidalanma ilə bağlı yoxlama siyahısı, ucuz kurortların siyahısı və ya sosial media tanıtımı ilə bağlı təqdimat yaradın.

Bu metodun bir çox variantı var və onun istifadəsinin effektivliyi yalnız strategiyanın həyata keçirilməsində işləyəcək mütəxəssisin təsəvvüründən asılıdır. Məsələn, siz yüksək keyfiyyətli fotoşəkillər yarada və onları foto fondlarında yerləşdirə bilərsiniz və altı ay və ya bir ildən sonra minlərlə pulsuz qeydlər alacaqsınız.

4.9. Link yaratmaq üçün təqdimatlardan istifadə

Göndərmə istifadəçilərin məzmun dərc edə biləcəyi saytlarla aktiv işləməyi əhatə edən keçid yerləşdirmə texnikasıdır. Bu cür resurslara xəritəçəkmə xidmətləri, şirkət siyahıları, PDF kataloqları, sərbəst mübadilələr və bir çox digər layihələr daxildir.

Göndərmə ən məşhur SEO link qurma strategiyalarından biridir. SEO-lar böyük miqdarda bağlantılar əldə etmək və alqoritmlərin diqqətini sponsorlu geri bağlantılardan yayındırmaq üçün texnikadan istifadə edirlər.

İstifadəçilərin sərbəst şəkildə məzmun paylaşa bildiyi saytlardan olan keçidlərin saytın üzvi sıralamasına faktiki olaraq heç bir təsiri olmadığına inanılır. 

Nadir hallarda, pulsuz qeydlərlə birlikdə təqdimatlar məqsədli trafik gətirir, lakin ümumiyyətlə, bu texnika ilə işləyərkən diqqət sürətli bağlantı qurmağa yönəldilir. Hər hansı bir təcrübəsi olan bir veb ustası belə bağlantıları əldə edə bilər və adətən onlar üçün pul ödəməyə ehtiyac yoxdur.

4.9.1. Veb kataloqları

İnternetdə müxtəlif mövzularda çoxlu sayda kataloqlar var. Bəzi saytlar hər hansı bir sayt haqqında məlumat toplayır, digərləri isə konkret niş layihələri üzrə ixtisaslaşır. Hər hansı bir əsas resursun keçid profilinə baxsanız, o, mütləq kataloqlardan bağlantıları ehtiva edəcəkdir.

Kataloqlarda yerləşdirmə informasiya və kommersiya saytları üçün aktualdır. Daha çox biznes kataloqları var, lakin informasiya layihələri üçün kifayət qədər resurslar da var. Göndərmə tapşırığı asanlıqla avtomatlaşdırıla bilər və ya birjadan frilanserə həvalə edilə bilər. 

4.9.2. İş axtarış saytları

İş axtarışı saytları təkcə şirkət kartı yaratmaq və ya CV yükləmək deyil, həm də layihənizə link qoymaq imkanı verir. Şirkət səhifəsində demək olar ki, həmişə rəsmi veb saytına keçid var. Freelancer profillərində siz bloq və ya portfelin ünvanını da təyin edə bilərsiniz.

Moderatorlar xarici keçidləri diqqətlə izləyirlər - saytın məzmununu bəyənməsələr, profil məhdudiyyətlərə məruz qala bilər. 

4.9.3. Sərbəst mübadilələr

Uzaqdan iş mübadiləsi tələb olunur və çoxlu trafik toplayır. Onlar həmçinin sizə frilanserin profilinə keçid yerləşdirmək və ya iş təsvirində URL-i göstərmək imkanı verir. Bu cür geri bağlantılar adətən yönləndirmələr tərəfindən gizlədilir.

Bəzi resursların sayta keçid vermək üçün texniki imkanları yoxdur, lakin siz sosial şəbəkələrdə profil əlavə edə bilərsiniz. Və onlarda siz artıq təşviq olunan layihənin ünvanını yerləşdirə bilərsiniz.

Fərqli bölgələrdə bir çox məşhur freelance mübadiləsi yoxdur, lakin domen keçid göstəriciləri adətən çox yaxşıdır. Buna görə də, profilinizə yaxşı bir əlavə ola biləcək pulsuz bir keçiddən imtina etməməlisiniz.

4.9.4. Video hostinq

Video hostinq bazarında yalnız YouTube-dan daha çox şey var, buna görə də birdən çox link əldə edə bilərsiniz. SEO-lar nadir hallarda video məzmunu olan saytlarda yerləşdirmədən geri keçidlərin qurulmasının əsas üsulu kimi istifadə edirlər, çünki bu cür geri keçidlərin reytinqə praktiki olaraq heç bir təsiri yoxdur.

Link qurma strategiyasının əsas üstünlüyü ondan ibarətdir ki, keyfiyyətli məzmun yaratmaqla siz vebsaytınıza hədəf ziyarətçiləri və ya kanalınıza abunəçilər əldə edə bilərsiniz. Tapşırıq maksimum sayda bağlantı yaratmaqdırsa, video redaktorlardan istifadə edərək videolar yarada və tapşırığı qismən avtomatlaşdıra bilərsiniz.

ZennoPoster üçün avtomatik olaraq geri bağlantılar yerləşdirə və müəyyən parametrlər əsasında videolar yarada bilən xüsusi şablonlar mövcuddur. Onlardan keçid təsərrüfatları yaratmaq üçün istifadə edilə bilər, lakin spam profilləri bloklana bilər.

4.9.5. Podkastlar

Son illərdə video və audio məzmuna maraq xeyli artıb. Əvvəllər podkastları bir neçə qlobal platformada yerləşdirmək mümkün idisə, indi podkast hostinq saytlarının sayı xeyli artıb. Bu o deməkdir ki, webmaster minimal səylə onlarla bağlantı əldə edə bilər.

Bağlantı qurma strategiyasının üstünlüyü audio məzmunun sürətli yaradılmasıdır. Yazıya və redaktəyə yüzlərlə saat sərf etməyə ehtiyac yoxdur. Bir neçə dəqiqəlik qısa bir epizod yaza, keçidlər qoya və indeksləşdirməyə nəzarət edə bilərsiniz.

Tipik olaraq, geri bağlantılar tez bir zamanda saytın profilinə daxil olur və lazım olduqda onların sayını asanlıqla artırmaq olar. Podkastları dərc etmək üçün çoxlu platformalar yoxdur, lakin heç kim sizə bir faylı bütün mövcud platformalara yükləməyinizi qadağan etmir.

4.9.6. Pdf kataloqları

PDF faylları vaxtaşırı Google-un yaxşı indeksləşdirdiyi axtarış nəticələrində göstərilir. Robotlar sənədlərdəki keçidləri aşkarlayır və onları sayt profilinə əlavə edir. Buna görə də, siz PDF-lər yarada və müvafiq saytlarda yaya bilərsiniz.

PDF formatında məlumat məhsulunu yükləyə və istənilən sayda geri keçidi daxil edə biləcəyiniz xüsusi fayl kataloqları var. Bu cür resurslarda moderasiya adətən ciddi deyil, lakin sənəd yalnız xarici keçidlərdən ibarətdirsə, o, ümumi kataloqa daxil edilməyə bilər.

4.9.7. Aqreqator saytları

Veb sayt və bloq aqreqatorlarına link qurucuları arasında tələbat yoxdur, lakin düzgün yanaşma ilə onlarla işləmək effektiv link qurma strategiyasına çevrilə bilər. Bu saytlardan böyük miqdarda trafik əldə edə biləcəyiniz ehtimalı azdır, lakin geri bağlantılar artıq olmayacaq.

Bir çox hədəf istifadəçiləri təmin edə bilən xəbər toplayıcıları var, lakin onların layihələrin keyfiyyətinə yüksək tələbləri var. Moderasiyadan keçmək üçün çoxlu faydalı məzmuna və müntəzəm nəşrə ehtiyacınız olacaq.

Ən asan yol, RSS lenti vasitəsilə sayt əlavə etməyə imkan verən aqreqatorlardan istifadə etməkdir. Lent CMS üçün plaginlərdən və ya FetchRSS kimi xüsusi alətlərdən istifadə etməklə yaradıla bilər.

 

4.9.8. Saytları nəzərdən keçirin

Məhsulların, xidmətlərin və ya şirkətlərin nəzərdən keçirildiyi platformalar istifadəçilər arasında tələbatdır. Resursların özəlliyi ondan ibarətdir ki, mətndə başlıqdan əlavə, rəyin mövzusuna keçid də olacaq və bu fürsətdən əlaqə qurmaq üçün istifadə edilə bilər.

Baxış saytları vəziyyətində əlaqə qurma strategiyasının həyata keçirilməsi problemsiz moderasiyadan keçəcək yüksək keyfiyyətli məzmun yaratmağa əsaslanır. Rəyçilərin nümayəndələri açıq-saçıq reklam kimi görünən iki cümlə ilə şərhlər yazmırlar.

Bir kommersiya layihəsini təşviq etməkdən danışırıqsa, bütün populyar mənbələrdə rəylər yerləşdirməli və onların aktiv bir əlaqəsi olduğundan əmin olmalısınız, həmçinin vaxt keçdikcə rəylərin silinməsi səbəbindən geri bağlantıların profilinizdən itməməsinə əmin olun. .

4.10. Alət əsaslı üsullar

Bəzi link qurma strategiyaları çoxlu hazırlıq vaxtı tələb edir. Məsələn, müəyyən bir auditoriya üçün problemləri həll etmək üçün bir xidmət və ya proqram yarada və bağlantılar müqabilində məhsulları yaymaq olar.

Alətlərin yaradılmasını əhatə edən üsullar maksimum mürəkkəblik səviyyəsi ilə xarakterizə olunur. Bəzən veb-sayt və ya tam hüquqlu xidmət üçün mövzu yaratmaqdansa, təbliğat kampaniyalarına vaxt sərf etmək daha asandır.

Problemin optimal həlli təşviq edilən layihənin problemlərini həll etməyə kömək edə biləcək alətlər yaratmaqdır. Sonra onların imkanlarından öz məqsədləriniz üçün istifadə edə və xidməti və ya proqramı pulsuz link generatoruna çevirə bilərsiniz.

4.10.1. Pluginlərin yaradılması

Məzmun idarəetmə sistemləri üçün plaginlər veb sayt administratorları arasında tələb olunur. Onların köməyi ilə hər hansı bir problemi həll edirlər və tərtibatçıya bir keçid göndərməkdən çəkinmirlər.

Plugin paylanması vasitəsilə əlaqə qurmaq bir neçə versiyada istifadə edilə bilər. Birinci yol, aləti məzmun idarəetmə sistemlərinin rəsmi depolarında yerləşdirməkdir. İkinci seçim, plaqinin quraşdırıldığı resurs səhifələrinin mənbə kodunda tərtibatçının veb saytına bağlantılar əlavə etməkdir.

Minimum imkanlara malik bir plagin yaratmaq bir neçə həftə çəkə bilər, ona görə də tapşırığın mürəkkəbliyini qiymətləndirməyə və metoddan istifadənin mümkünlüyü barədə düşünməyə dəyər.

 

4.11. Əlavə Link Qurma Metodları

Bağlantı qurmaq üçün bir çox yanaşma var və tam siyahı yaratmaq mümkün deyil, çünki siz həmişə bağlantılar əldə etmək üçün yeni strategiya ilə çıxış edə bilərsiniz və bütün mövcud variantlardan daha təsirli ola bilər.

Geri keçidlərin qurulmasının özəlliyi ondan ibarətdir ki, hər bir strategiya qrupu müəyyən bir bacarıq əsasında qurulur. Yayım e-poçt marketinqini tələb edir, təqdimatlar avtomatlaşdırma vasitələrini tələb edir və məzmun marketinqi yüksək keyfiyyətli məlumat məhsulları tələb edir.

4.11.1. Tərəfdaşlıq proqramları

Şirkətlər marketinq xərcləri olmadan maliyyə faydaları əldə etmək üçün filial proqramları yaradırlar. Onlar aktiv müştərilərə məhsul və ya xidmətləri tövsiyə etmək və pul qazanmaq təklif edirlər.

Layihə ortaq proqram yaratmaq üçün uyğundursa, bu üsuldan link yaratmaq üçün istifadə edilə bilər. Xidmətə keçid olmadan digər istifadəçiləri dəvət etmək olduqca çətindir, buna görə də geri bağlantıların sayı daim artacaqdır.

4.11.2. Müsahibə

Müsahibə universal əlaqə qurma metodu hesab olunur ki, bu da sizə edu və gov layihələrindən, eləcə də birjalarda geri keçid satmayan nüfuzlu resurslardan geri keçid əldə etməyə kömək edəcək. Bir fikir lideri ilə müsahibə verə bilərsiniz və o, hazır materiala keçidini sosial şəbəkələrdə yerləşdirəcək.

Sırf geri bağlantı əldə etmək üçün müsahibələr yaratmaq həmişə sərfəli deyil, çünki məzmunu hazırlamaq çox vaxt aparır. Ona görə də məzmun marketinqi vasitələrindən biri kimi metoddan istifadə etmək daha yaxşıdır. Sonra, bloqunuza geri bağlantılarla yanaşı, hədəflənmiş istifadəçiləri əldə edə bilərsiniz.

4.11.3. Tədqiqat

İnternetdə daim müxtəlif mövzularda yeni araşdırmalar peyda olur və istifadəçilər onları maraqla oxuyurlar. Siz yalnız hədəf auditoriyanızı cəlb etmək üçün deyil, həm də link profilinizi təkmilləşdirmək üçün məzmun yarada bilərsiniz.

Keyfiyyətli bir araşdırma yaratmaq üçün çox vaxt tələb olunur, lakin daha çox sitat ilə investisiya buna dəyər olacaq. Məzmun paylama strategiyası qursanız, qeydlərin sayı yüksək sürətlə artacaq.

 

PAYLAŞ:

POPULYAR OXUNANLAR
Dünya Bazarında Qızılın Qiyməti Artıb Xəbər
Dünya Bazarında Qızılın Qiyməti Artıb
Dünya bazarında qızılın qiyməti təxminən bir faiz artaraq tarixdə ilk dəfə...