Marketinq, Satış və Brendinq
Marketinq, Satış və Brendinq
Həqiqət budur ki, marketinq və brendinq iki çox fərqli anlayışdır.
Bəs brendinq nədir? Marketinq nədir? Onların arasında hansı fərqlər var?
Brend müəyyən bir məhsulu seçərkən müştərinin qərarını müəyyən edən gözləntilər, hekayələr və emosiyalar toplusudur.
Brendinq brend ideologiyasının yaradılmasıdır. Şirkətin imicini yaratmaqdan, biznesin missiyasını və dəyərini inkişaf etdirməkdən tutmuş, bazarda mövqeləşdirməyə, ünsiyyət tonu və müştəri münasibətlərinə qədər. Başqa sözlə, bu, brendin idarə edilməsi və inkişafıdır.
Brend quruculuğu nədən ibarətdir?
Brend yaratmaq sadəcə saytın rənglərini seçmək və məhsulun necə qablaşdırılacağına qərar vermək deyil. Biz ətraflı cavablandırılmalı olan bəzi sualları tərtib etdik - onlar markanızın əsası olacaq:
* Biz kimik?
* Biz hansı dəyəri gətiririk?
* Missiyamız nədir?
* Brend əfsanəsi nədir?
* Tamaşaçılarla necə ünsiyyət qururuq?
* Brend haqqında necə danışaq?
* Brend hansı kontekstdə qeyd edilməlidir?
* Şəxsiyyət necə görünür və ondan necə istifadə olunur?
Brendinq onların şüurunda biznes qavrayışını formalaşdırır və nəticədə yeni müştəriləri təkrar müştərilərə çevirir.
Brendləşmə niyə vacibdir?
Marketinq dünyasında çox səs-küy var. Orta hesabla, bir şirkətin təəssürat yaratmaq üçün cəmi 7 saniyəsi var - buna görə də brendinq güclü və başlanğıcdan yaxşı düşünülmüş olmalıdır.
Rəqiblərdən fərqlənin
İstər velosiped təmiri, istərsə də SMM agentliyi olsun, hər sənayedə rəqabət var. Yaxşı brendinq sizə rəqabətdən fərqlənməyə, üstünlüklərinizi vurğulamağa və müştəriləri məhsul və ya xidmətlərinizin ən yaxşı seçim olduğuna inandırmağa kömək edəcək.
Brend məlumatlılığını artırmaq
Brend məlumatlılığı bir işin necə qəbul edildiyidir. Həm bazarda mövqe baxımından, həm də istehlakçıların şüurunda. İdeal seçim müştərilərin təklif olunan xidmət və ya məhsulla birlikdə brendiniz haqqında müsbət təəssürat yaratmasıdır.
Marketinq və brendinqin tərifləri
Sadə sözlərlə brendinq nədir?
Brendinq şirkətin müsbət imicinin yaradılması, onun yayılması və müştərinin şüurunda sabitləşməsidir. Sadə dillə desək, bu brend idarəçiliyidir. Brend ticarət nişanı, şirkətin ticarət nişanı və adıdır.
Marketinq məhsulunuzu aktiv şəkildə tanıtmaq üçün istifadə etdiyiniz alətlər, proseslər və strategiyalar toplusu kimi müəyyən edilir. Marketinqi müştərilərinizlə əlaqə saxlamaq və onları məhsul və ya xidmətlərinizi almağa məcbur etmək üçün etdiyiniz tədbirlər kimi düşünün.
Brendinq, digər tərəfdən, markanızı aktiv şəkildə qurmaq üçün marketinq təcrübəsidir. Brendinq şirkət olaraq kim olduğunuzu müəyyən etməkdir. Bu sizin missiyanız, dəyərləriniz və sizi xüsusi və bənzərsiz edən şeydir. Bunlar loqotipiniz, veb saytınız və brend üslub qaydaları kimi əsas brend elementlərinizdir. Əgər marketinq insanları ilk dəfə şirkətinizlə əlaqə saxlamağa vadar edirsə, brendinq onları illər boyu geri qaytarmağa məcbur edən şeydir.
Bunu belə düşünün: əgər brendiniz Big Mac olsaydı, markanız -xüsusi sous- olardı və marketinqiniz müştərilərinizi yemək haqqında həyəcanlandırmaq üçün etdiyiniz hər şey olardı (məsələn, reklamlarınız, sosial media reklamlarınız və digər kampaniyalarınız) .
Marketinq və brendinq arasındakı fərqlər
Marketinq və brendinq arasındakı əsas fərqlər haqqında danışaq:
Marketinq məhsul və ya xidmətinizi tanıtmaq üçün istifadə edilərkən, brendinq markanızı və kim olduğunuzu aktiv şəkildə formalaşdırmaq üçün istifadə olunur. Hər ikisi üçün strategiyalara ehtiyacınız var və onların fərqli məqsədləri və fərqli nəticələri var.
- Marketinq müştərinin diqqətini cəlb edir, brendinq onların diqqətini saxlamaq yoludur
- Marketinq satışı stimullaşdırır, brendinq məlumatlılığı və sədaqəti artırır
- Birinci brendinq, ikinci marketinq
- Marketinq strategiyaları gəlir və gedir, lakin brendinq əbədidir
- Brendinq müştərilərinizə olduğu kimi komandanıza da eyni təsir göstərir.
Hansı sənayedə olmağınızdan asılı olmayaraq, şansınız rəqabət dənizində yalnız bir şirkətsiniz. Dalğalar yaratmaq və müştərilərin diqqətini çəkmək istəyirsinizsə, marketinq mütləqdir.
Ancaq diqqəti cəlb etdikdən sonra bu diqqəti cəlb etmək üçün brendinqə ehtiyacınız var.
Əslində, əksər marketinq strategiyaları (məsələn, SEO, məzmun marketinqi və ya reklam) nəticələr vermək üçün nəzərdə tutulmuşdur və daha tez-tez bu strategiyaların əldə etməyə çalışdığı nəticələr satışla bağlıdır.
Əgər şirkətinizin uğur qazanmasını istəyirsinizsə, satışları artırmalısınız.
Lakin brendinq fərqli və daha uzunmüddətli yanaşma tələb edir. Satışları artırmaq istəyirsinizsə, brendinq ən yaxşı həll yolu deyil. Lakin, əgər siz brend şüurunu artırmaq, müsbət brend əhval-ruhiyyəsini artırmaq və müştəri sədaqətini artırmaq istəyirsinizsə, bu, ən yaxşı həll yoludur ki, bu da eyni dərəcədə vacibdir və təsadüfən, satışlarınızı artırmaq bacarığınıza böyük təsir göstərəcək.
Biznesinizi qurmağın möhtəşəm sxemində brendinq həmişə marketinqdən əvvəl gəlir. Hələ inkişaf etdirmədiyiniz brendi tam olaraq sata bilməzsiniz.
Marketinq strategiyası yaratmağı düşünməzdən əvvəl, markanıza diqqət yetirməlisiniz. Brend olaraq kimsiniz? Bazara nə gətirmək istəyirsiniz? Əsas dəyərləriniz hansılardır və ən əsası, bunu hədəf kimi müştərilərinizə necə çatdıracaqsınız?
Yalnız bu suallara cavabınız olduqda marketinq haqqında düşünməyə başlamağın mənası var. Çünki brendinqinizi yerinə yetirdikdən sonra kim olduğunuzu, müştərinizin kim olduğunu və həmin müştəri ilə əlaqə qurmağın ən yaxşı yollarını daha yaxşı başa düşəcəksiniz – və siz bunu həyata keçirən marketinq strategiyası qura bilərsiniz.
Biznesinizi tanıtmaq üçün istifadə etdiyiniz strategiyalar müvəqqətidir; hər bir marketinq taktikasının aydın başlanğıcı, ortası və sonu olacaq.
Brendinq fərqlidir. Biznesinizin harada olmasından asılı olmayaraq, siz həmişə bir şirkət olaraq kim olduğunuzu müəyyənləşdirmək, izləyicilərinizlə markanızın qavrayışını formalaşdırmaq və müştərilərinizlə daha dərin, daha mənalı əlaqələr yaratmaq üçün çalışacaqsınız. Şirkətiniz böyüdükcə və inkişaf etdikcə, onunla birlikdə markanızı böyütməli və inkişaf etdirməlisiniz.
Marketinq strategiyaları gələcək və gedəcək ancaq brendləşmə əbədidir.
Brendiniz müştərilərinizə olduğu kimi komandanıza da dərin təsir göstərə bilər. Sizinlə iş görmək üçün müştərilərinizin brendinizə inanmasına ehtiyacınız olduğu kimi, işçiləriniz də buna ehtiyac duyur. Komandanızın həqiqətən inandığı bir brend qurduğunuzda, onlar daha məsuliyyətli və işlərinə sadiq olacaqlar. Onlar çox çalışacaq, özlərini irəli atacaq və ən yaxşı ideyalarını masaya gətirəcəklər və nəticədə biznesiniz inkişaf edəcək.
Satışda Brendin əhəmiyyəti
Brendinq satışa nə dərəcədə təsir edir və onun inkişafına vaxt və resurslar sərf etməyə dəyərmi? Brendinq istənilən biznes strategiyasının tərkib hissəsidir və satışa əhəmiyyətli təsir göstərir. Bugünkü yüksək rəqabətli bazarda şirkətlər özlərini fərqləndirmək və rəqabətdən fərqlənmək yollarını axtarırlar. Güclü brend şirkətlərə bu məqsədə çatmağa kömək edir, çünki o, unikal şəxsiyyət yaradır və onları rəqabətdən fərqləndirir.
Sadiqlik
Tədqiqatlar göstərir ki, güclü brend brendə sadiqliyi artıra, müştəri məmnuniyyətini artıra və satışları artıra bilər. Accenture tərəfindən aparılan araşdırmaya görə, güclü brend reputasiyası olan şirkətlərin satışları zəif brend reputasiyası olan şirkətlərə nisbətən 27% yüksək olub. Bu, brendinq və satış arasında birbaşa əlaqəni nümayiş etdirir.
Emosiyalar
Brendinq həmçinin şirkətlərə hədəf auditoriyası ilə əlaqə saxlamağa kömək edir. Yaxşı dizayn edilmiş brend emosiya oyatmağa və müştərilərlə emosional əlaqə yarada bilər. Bu emosional əlaqə müştəri sədaqətini artırmaq və zamanla satışları artırmaq üçün açardır. Millward Brown tərəfindən aparılan araşdırma nəticəsində məlum olub ki, istehlakçılar etibar etdikləri brend üçün 15%-ə qədər daha çox pul ödəməyə hazırdırlar.
Güvən
Bu üstünlüklərə əlavə olaraq, brendinq şirkətlərə hədəf auditoriyası arasında etibar qazanmağa kömək edir. Güclü brend, nüfuzlu və etibarlı bir şirkətin əlamətidir və müştərilərin onunla iş görmək ehtimalını artırır. Edelman tərəfindən aparılan araşdırma nəticəsində məlum olub ki, müştərilər brendin güclü reputasiyası və aydın korporativ şəxsiyyəti varsa, ona daha çox güvənirlər.
Brendinq həmçinin şirkətlərə məhsul və xidmətlərinin unikal dəyər təklifini çatdırmağa kömək edir. Güclü brend istehlakçılara şirkətin nəyi təmsil etdiyi və onu rəqiblərindən nə ilə fərqləndirdiyi barədə aydın anlayış verir. Bu, müştərilərin məlumatlı alış qərarları verməsini asanlaşdırır və sövdələşmənin bağlanma şansını artırır.
Rebrendinq bizə nə verir?
Bir il əvvəl biz artıq VITOBOX-un rebrendinqindən danışmışdıq. O zaman apardığımız araşdırmada pəhriz əlavələri istehlakçılarının 84%-i çox rəngli qablaşdırmanın özünə inam yaratmadığını cavablandırıb.
Bir ildən az bir müddət sonra biz ikinci araşdırma apardıq və müəyyən etdik ki, müştərilərimizin 86%-i VITOBOX-u etibarlı brend hesab edir və ona etibar edir. Təcrübəmizdə biz müəyyən etdik ki, qida əlavəsi istehsalçısı üçün istehsal qabiliyyəti, etibarlılıq və fərdi qayğıya çevrilməsi son dərəcə vacibdir.
Daniel Khor, CIO VITOBOX həmtəsisçisi
Sonda qeyd etmək lazımdır ki, brendinq satışların artırılmasında və şirkətin bazarda reputasiyasının qurulmasında həlledici rol oynayır. Unikal şəxsiyyət yaratmaqla, müştərilərlə emosional əlaqə yaratmaqla və onların məhsul və xidmətlərinin dəyər təklifini çatdırmaqla, güclü brend şirkətlərə rəqabətdən fərqlənməyə və uzunmüddətli uğur qazanmağa kömək edə bilər.
Brend şüurunu gücləndirin
Brend şüurunun əsas komponenti kimi, marka məlumatlılığı daha çox istehlakçıların məhsul və ya xidməti yadda saxlama yollarına aiddir. Brendin geri çağırılması brend rəngləri, loqo və ya cəlbedici şüar kimi vizual aktivlərlə dəstəklənir.
Brend inamını yaratmaq
Güclü brendə malik şirkət nəinki daha peşəkar təəssürat yaradır, həm də açıqlıq və dürüstlük vasitəsilə inam yaradır. Bundan əlavə, brend dəyərlərini aydın şəkildə müəyyənləşdirmək və vədləri yerinə yetirmək potensial və cari müştəriləri işinizə inanmağa və dəstəkləməyə davam etməyə təşviq edir.
İşçi qürurunun yaradılması
Brendinin arxasında dayanan və işindən qürur duyan əməkdaşlar təkcə biznes üçün xeyirli deyil, həm də brend haqqında ictimai təsəvvürün formalaşmasında əsas rol oynayırlar. Bu, müştərilərin brendi necə qəbul etməsinə təsir edə bilər, həmçinin potensial işçiləri şirkətinizə müraciət etməyə təşviq edə bilər.
Son bir neçə il ərzində HR-brendinq istiqaməti fəal şəkildə inkişaf edir. İnsanlar şirkətlərdə yalnız pul üçün deyil, həm də şirkətin missiyasını və dəyərlərini bölüşdükləri üçün işləmək istəyirlər. Buna görə də HR menecerlərinin vəzifəsi sadəcə uyğun işçiləri tapmaq deyil, həm də şirkətin əmək bazarında imicini inkişaf etdirməkdir.
Biznes dəyərinin artırılması
İstər kiçik biznes sahibi, istərsə də qurulmuş bir korporasiya olmağınızdan asılı olmayaraq, brendinq maliyyə dəyərinizin təsdiqində və brend kapitalının qurulmasında mühüm rol oynayır. Şirkətin inkişafı uğurlu brendinqdən, yeni müştərilərin cəlb edilməsindən, biznesin genişləndirilməsindən və ya yeni bazarlara daxil olmaqdan asılı ola bilər. Üstəlik, əgər şirkətin genişləndirilməsindən danışırıqsa, o zaman yaxşı brend biznes potensiallı investorlar üçün daha cəlbedici investisiyaya çevriləcək.
Brendləşmənin əsas elementləri
Brendləşmə bütün mərhələlərdə kreativlik, dərin analitika və ardıcıllıq tələb edən strateji əhəmiyyətli prosesdir. Nəzərə alınacaq çoxlu brendinq elementləri olduğundan, vizual və şifahi aktivlərin yaradılması üçün əsas təşkil edəcək güclü və ardıcıl brend üslubu bələdçisi – brend kitab yaratmağın mənası var.
Vizual brendinq elementləri
Veb sayt
Bu gün hər zamankından daha çox peşəkar onlayn mövcudluluq brendinq və rəqəmsal marketinq strategiyasının vacib hissəsidir.
Yaratdığınız saytın növü sənayedən asılıdır. Bununla belə, biznes növündən asılı olmayaraq vebsayt yeni müştərilər cəlb etmək, məhsulları tanıtmaq və satmaq, müştəriləri maarifləndirmək və məlumatlandırmaq, ən əsası isə qarşılıqlı əlaqə və ünsiyyət üçün məkandır.
Logo
Çox vaxt loqo və brendinq ideyaları tandemdə istifadə olunur və ya sinonim kimi qəbul edilir, əslində onlar iki fərqli varlıqdır. Önəminə baxmayaraq, loqo hələ də brendinqin yalnız bir hissəsidir.
Loqo, asanlıqla tanınması və yadda saxlanması lazım olan bir simvol, şirkətin vizual təsviri kimi xidmət edir. Rəng palitrasından tutmuş loqo yaradarkən istifadə etdiyiniz şriftlərə qədər hər şey brendləşmədə mühüm rol oynayır.
Brend adı
Brend adı ilə çıxış etmək asan məsələ deyil. Şirkətin adı sizin kim olduğunuzu əks etdirməli, həmçinin nə etdiyinizi təmsil etməli və eyni zamanda xoş təəssürat yaratmalıdır.
Biznes adını seçməzdən əvvəl nəzərə alınmalı olan bir neçə şey var. Başlamaq üçün adın əlçatan olub-olmadığını, qeyri-adi linqvistik mənaların olmadığını yoxlayın və adın brendin dəyərlərini əks etdirdiyinə əmin olun.
Vizit kartları
Bu günün rəqəmsal dünyasında vizit kartları bir qədər köhnə görünsə də, onlar hələ də aktualdır və brendinqin vacib hissəsidir. Vizit kartı dizaynını seçərkən unutmayın ki, bu, yalnız əlaqə məlumatlarınızı və loqotipinizi paylaşmaq üçün deyil, həm də peşəkar əlaqələri genişləndirmək və təəssürat yaratmaq şansıdır. Şirkətiniz böyüdükcə vizit kartları brendinizin peşəkar və dostcasına xatırladılmasına çevriləcəkdir.
Tipoqrafiya və ya korporativ şrift
Tipoqrafiya müxtəlif marka elementlərində istifadə olunan hərflərin xüsusi formalarıdır, o cümlədən onların dizaynı və yerləşdirilməsidir. Brend rəngləri kimi, seçilmiş tipoqrafiya brendi formalaşdırır və mesajı çatdırmağa kömək edir.
Ümumiyyətlə, tipoqrafiyaya gəldikdə, üç və ya daha az şrift üslubuna sadiq qalmaq yaxşı bir fikirdir. Loqo dizaynında şriftlərdən istifadə etməyinizdən, vebsayt üçün məzmun hazırlayarkən və ya qablaşdırma yaratmağınızdan asılı olmayaraq, bütün şrift seçimlərinin birlikdə işləməsi vacibdir.
Slogan
Brend şüarı texniki baxımdan vizual element olmasa da, loqo, qablaşdırma və digər media kimi vizual elementlərlə sıx bağlıdır. Cazibədar şüar brendinqin vacib hissəsi deyil, lakin güclü marketinq vasitəsi ola bilər.
Qeyri-vizual brendinq elementləri
Brend dəyərləri
Şəffaflıq və orijinallığın həmişəkindən daha aktual olduğu bir dünyada istehlakçılar reallığa can atırlar və oxşar dəyərləri paylaşan brendlərlə əlaqə qurmaq istəyirlər. Brend dəyərləri biznesin təməlidir və brendinqin hər tərəfində əks olunmalıdır.
Bu dəyərləri kompas kimi düşünün. Onlar brendin məqsədini və hekayəsini, eləcə də biznes qərarlarını və hərəkətlərini istiqamətləndirir və dəstəkləyirlər. Brend dəyərlərini müəyyən etməyə gəldikdə, daha böyük şəkil, biznesin dünyaya və müştərilərin həyatına təsiri haqqında düşünün.
Brend şəxsiyyəti
Brendləşmədə çoxlu nüanslarla, korporativ şəxsiyyəti lap əvvəldən müəyyən etmək həm şirkətin şəxsiyyətini, həm də auditoriyaya verdiyiniz öhdəliyi təcəssüm etdirir. Brendin dəyərlərini, missiyasını və personasını nəzərə alan korporativ kimlik bütün bu idealları bir yerdə birləşdirir. O, brendinizin xidmət və ya məhsulunuzu necə çatdırdığını və başqalarının bunu necə qəbul etdiyini dəstəkləyir.
Brend tarixi
Hekayələr təkcə brendləşdirmənin deyil, həm də gündəlik həyatımızın vacib hissəsidir. Brend hekayəsinə gəldikdə, bu, auditoriyanızla daha etibarlı və mənalı münasibət qurmaq və onlara biznesinizin mahiyyətini daha yaxşı anlamağa kömək etmək şansıdır.
Brend hekayəsi sosial media yazılarından tutmuş marketinq kampaniyalarına və aralarındakı hər şeyə qədər bütün məzmun formaları və brendinq aktivləri üçün ton təyin etməlidir.
Brend Səsi
Necə ki, sizin və ya Beyoncenin özünəməxsus səsi var, brendinizin də özünəməxsus səsi var. Brend səsi bütün ünsiyyətlərinizi formalaşdırır, ardıcıllığı inkişaf etdirir və inam yaradır. Brend səsini müəyyən etdikdən sonra ondan bütün marketinq fəaliyyətlərində və kommunikasiya kanallarında istifadə edəcəksiniz. Bu həm işçilərlə daxili ünsiyyətə, həm də müştərilərlə xarici ünsiyyətə aiddir.
Brend uzadılması
Şirkətiniz böyüdükcə və miqyas aldıqca, məhsul xəttinizi genişləndirməyin yeni yollarını tapacaqsınız. Unutmayın - Dyson indi iPhone qədər baha olan, lakin inanılmaz dərəcədə populyar olan fenlər istehsal edir. Bu, qurulmuş brendləri olan şirkətlərin öz təkliflərini yeni bazarlara necə genişləndirə biləcəyinə, demək olar ki, dərhal etibar yarada biləcəyinə və marketinq strategiyası vasitəsilə maraq yarada biləcəyinə gözəl bir nümunədir.
Brendləşdirmə növləri
Brendlər bir-birindən onları formalaşdıran brendinq növləri qədər fərqlidirlər. Bütün brendinq strategiyasına uyğun bir ölçü yoxdur, çünki hər markanın özünəməxsus şəxsiyyəti, məqsədi, reputasiyası və məqsədi var. İstər bir şəxsi, yeri, məhsulu və ya xidməti brendləşdirməyinizdən asılı olmayaraq, brendləşdirməyə müxtəlif yanaşmalar var.
Şəxsi brendinq
Şəxsi brend nədir? Həm şəxsi, həm də peşəkar şəkildə yaratdığınız xarici görünüşünüz, reputasiyanız və imicinizdir. Şəxsi brendinq sizin CV-nizi, sosial media yazılarınızı və veb-sayt dizaynınızı özündə birləşdirən -tam paket-dir.
Məhsul markası
Məhsul markası loqo, rənglər, qablaşdırma, səs və ümumi dizayn kimi marka elementləri vasitəsilə müəyyən bir məhsulun imicinin və ya şəxsiyyətinin yaradılmasıdır. Məhsulun markalanmasının məqsədi məhsulu bazarda fərqləndirmək, onu asanlıqla tanınan və arzuolunan etməkdir. Apple, Google, Disney və ya Starbuck kimi böyük brendləri düşünün. Sadəcə adları oxumaqla belə onların loqosunu, məhsullarını və müştəri xidmətlərini təsəvvür edə bilərsiniz.
Brend İdarəetmə Məsləhətləri
Brendləşmə düşüncəlilik, məlumatlılıq və yaxşı brend idarəçiliyi tələb edən davamlı bir prosesdir. Hətta ən uğurlu brendlər də bununla dayanmamaq üçün daim inkişaf etdirmək və optimallaşdırmaq üçün yeni yollar axtarırlar.
Uğurlu brend idarəçiliyinə gəldikdə, yadda saxlamaq lazım olan bir neçə nüans var:
* Ardıcıllıq əsasdır. Brendin tanınması, etibar və sədaqət axtarışında ardıcıllıq brendinqin vacib aspektidir. Bütün platformalarında vahid və ardıcıl brendi qoruyan etibarlı şirkətlər müştərilərin vaxtaşırı geri qayıtdıqları şirkətlərdir.
*Reputasiya hər şeydir. Hamımız pis reputasiyaya malik bir insanı və ya yeri tanıyırıq və nəyin bahasına olursa olsun onlardan qaçırıq. Biz hətta başqalarının tənqid etdiyi şeylərdən belə, öz təcrübəmiz olmadan qaçırıq. Bəzən şirkətlər potensial problemləri aradan qaldırmaq üçün rebrendinq prosesindən keçə bilər, lakin ən yaxşısı başlanğıcdan müsbət brend reputasiyasına nail olmaqdır.
*Vədlərinizə sadiq qalın. Brend idarəçiliyinin ən vacib cəhəti vədlərə əməl etməkdir. Buraya müştərilərinizə, işçilərinizə və maraqlı tərəflərinizə verdiyiniz marka vədi və onu yerinə yetirmək üçün gördüyünüz tədbirlər daxildir.
*Ünsiyyəti davam etdirin. Həm onlayn, həm də oflayn rejimdə brend və istehlakçılar arasında davamlı dialoqun inkişafı və açılması vacibdir. Bununla belə, siz nəinki auditoriyanızla əlaqə saxlamaq, həm də suallar vermək və tənqidi aktiv şəkildə dinləmək üçün bir addım daha atmalısınız. Beləliklə, siz orijinal və etibarlı rəylərə əsaslanaraq dəyişikliklər edə biləcəksiniz.
*Uzunmüddətli əlaqələr qurun. Ən yaxşı müştərilər sadiq müştərilərdir. Nəinki brendinizi sevənlər, hətta geri dönməyə davam edənlər. İstər brend səfirləriniz, istərsə də ömürlük müştəriləriniz olsun, hər şey nişan və sədaqətlə bağlıdır, ona görə də bu həyati əlaqələrə diqqət yetirin.