Spotify səs yazıları dünyasında necə inqilab etməyə hazırlaşır?

Spotify səs yazıları dünyasında necə inqilab etməyə hazırlaşır?
saw 197     

On il əvvəl Daniel Ek səsyazma şirkətlərini və sənətçiləri mahnılarını Spotify-a yerləşdirməyə inandırdı və musiqi sənayesində inqilab etdi. Bu gün 4,4 milyard dollar sərvəti ilə o, artıq təkcə pop ulduzlarına güvənmir. Ek Spotify-ı bütün rəqəmsal audio yayımlar üçün platformaya çevirməyi planlaşdırır: təkcə musiqi deyil, həm də xəbərlər, podkastlar, canlı yayımlar, audio kitablar və müxtəlif təhsil formatlarını yayımlayın. İsveçli bir sahibkar səs yazıları dünyasında necə inqilab etmək istəyir?
Oktyabrın günortası Daniel Ek Nyu-Yorkdakı Dünya Ticarət Mərkəzinin 71-ci mərtəbəsindəki Spotify qərargahının cilalanmış beton döşəmələrini gəzir. Məşhur axın xidmətinin təsisçisi və baş direktoru zərif neon rəngli metal qulaqlıq heykəlləri, VIP reklamçılar üçün dəbdəbəli salonlar və məşhurlar üçün xüsusi olaraq tikilmiş səs keçirməyən podcast studiyalarının yanından keçir. Daha sonra konsertlər üçün işıqlandırma ilə təchiz olunmuş geniş yeməkxanaya daxil olur.

Onlar Spotify-ın direktorlar şurasının üzvləri üçün qala-ziyafətə fəal şəkildə hazırlaşırlar. Qonaqlar üçün sürpriz, "Stay a Little Longer" adlı əsas hiti axın xidmətində 180 milyon yayıma çatan Osborn Qardaşları ölkə duetinin çıxışı olacaq. Spotify rəhbərləri yenicə üçüncü rüblük qazanclarını açıqladılar, buna görə də özünü "nadir hallarda müsahibə alan introvert mühəndis" kimi təsvir edən 38 yaşlı Ek diqqət mərkəzindədir.

İsveçli sahibkar qara cins şalvar, zamşa pencək və dəri idman ayaqqabısı geyinib. O, səhər saat beşdən oyanır, maliyyə analitiklərinə zəng edir, müsahibələr verir və 200 Spotify işçisi üçün görüş keçirir. “Bu, inanılmaz idi, çünki iki ildə ilk dəfə olaraq biz şəxsən tədbir keçirdik və şəxsən görüşə bildik. Gözəl və isti atmosfer var idi. Hamı qucaqlayıb alqışladı”, – Ek deyir.

Sevinməyin bir çox səbəbi var idi. Təsvir edilən hadisələrdən bir neçə saat əvvəl, Spotify axın xidməti Wall Street-də, eləcə də musiqi və media dünyasında səs-küy yaradan təsirli rüblük nömrələr yayımladı. Gəlir QQ 27% artaraq 2,9 milyard dollara çatıb Reklam satışları 75% artaraq təxminən 375 milyon dollara çatıb.

Ödənişli Spotify abunəçilərinin sayı da artaraq 170 milyon nəfərə çatıb. 2021-ci ilin böyük hissəsi üçün nisbətən aşağı səviyyədə qalan şirkətin səhmləri, qazanc hesabatı əsasında 10% artaraq Spotify-ın dəyərini 5 milyard dollar artıraraq, 2021-ci ilin yayından bəri ilk dəfə olaraq yayım xidmətinin bazar dəyərini 50 milyard dollardan yuxarı qaldırdı.

Şirkət qurucusu və baş direktoru ilk dəfə 10 il əvvəl Forbes jurnalının üz qabığında görünəndən bəri xeyli yol keçib. 2012-ci ilin yanvarında isveçli sahibkar istəksizcə kostyum və qalstuk taxdı və Forbes 30 Under 30-un ilk nömrəsinin üz qabığında poza vermək üçün bir neçə stəkan viski içdi. O zaman Spotify-da cəmi 500 işçi var idi. Şirkətin gəlirləri ildə təqribən 300 milyon dollar idi, onun 2 milyard dollar olduğu təxmin edilirdi.Forbes-in həmin buraxılışı dərc olunan zaman striminq xidməti Amerikada cəmi altı ay idi. Bu gün Spotify 184 ölkədə fəaliyyət göstərir, 7400 işçisi var və təxmini illik gəliri 9,7 milyard dollardır.Spotify 2018-ci ildə ictimaiyyətə təqdim edilib. Əgər 2012-ci ildə Ekin sərvəti yalnız kağız üzərində mövcud idi və 300 milyon dollar qiymətləndirilirdisə, bu gün o, nəinki tam realdır, həm də 4,4 milyard dollara çatıb.

PAYLAŞ:

POPULYAR OXUNANLAR